-ניהול צוות של 10-20 נציגים, ניהול שוטף של המוקד לעמידה ביעדים, ניהול שגרות עבודה, -ביצוע משובים וחניכה, גיוס והכשרה, ניהול שוטף ברמת המשאב האנושי.
ניהול צוות נציגי השירות של המוקד וניהול, תאום פעילותם ומתן השרות והתמיכה כנדרש.
-גיוס ותמיכה מקצועית לכל נציגי המוקד
-הפקת דו"חות, בקרה ודיווח מדדים
-הכשרת מוקדנים חדשים, הדרכה, למידה והטמעת תוכן מקצועי חדש
-ביצוע בקרה איכותית על אופן המענה וזמני הטיפול של נציגי השירות בפניות באמצעות האזנות, בדיקת התיעודיים במערכת, ביצוע משובי חווית שירות לקוח.
ניהול צוות נציגי השירות של המוקד וניהול, תאום פעילותם ומתן השרות והתמיכה כנדרש.
-גיוס ותמיכה מקצועית לכל נציגי המוקד
-הפקת דו"חות, בקרה ודיווח מדדים
-הכשרת מוקדנים חדשים, הדרכה, למידה והטמעת תוכן מקצועי חדש
-ביצוע בקרה איכותית על אופן המענה וזמני הטיפול של נציגי השירות בפניות באמצעות האזנות, בדיקת התיעודיים במערכת, ביצוע משובי חווית שירות לקוח.
דרישות:
ניסיון מוכח בניהול צוות עובדים – וכן ניסיון מוכח בניהול מוקד שירות
ניסיון בעבודה מול מחשב, הפקת וניתוח דוחות ניהוליים- הכרות טובה עם סביבת OFFICE
יכולת תפעול מערכות נלוות ומערכות ממוחשבות ומערכות טלפונייה.
עברית ברמת שפת אם.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
ניסיון מוכח בניהול צוות עובדים – וכן ניסיון מוכח בניהול מוקד שירות
ניסיון בעבודה מול מחשב, הפקת וניתוח דוחות ניהוליים- הכרות טובה עם סביבת OFFICE
יכולת תפעול מערכות נלוות ומערכות ממוחשבות ומערכות טלפונייה.
עברית ברמת שפת אם.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.