דרוש/ה מנהל /ת אגף פיקוח עירוני, ברמת השרון.
היקף המשרה: מלאה (1.0).
תקופת ניסיון שנתיים.
תיאור התפקיד:
ניהול אגף הפיקוח העירוני במערך האכיפה העירוני ברשות המקומית.
ביצוע פעולות מניעה, פיקוח, אכיפה והרתעה בעבירות על חוקים ותקנות בתחום
סמכותה של הרשות המקומית וכמוגדר בסל העבירות לעניין פעילות מערך האכיפה
העירוני.
הנחיה מקצועית והכשרה לפקחים באגף.
ייצוג פקחי האגף מול גורמי החוץ.
ניהול אגף הפיקוח העירוני במערך האכיפה העירוני ברשות המקומית:
מנהל האגף הוא הממונה הישיר של הפקחים ביחידת הפיקוח העירוני לרבות הנחייתם, הכוונתם, הדרכתם והכשרתם המקצועית של הפקחים וביצוע משוב והערכה תקופתיים ודאגה לנוכחות ורווחת העובד. מנהל האגף אחראי על בניית תכנית עבודה בהתאם לעקרונות של תכנית העבודה
כפי שגובשה על ידי ועדת המשנה העירונית לאכיפה.
מנהל האגף אחראי על הכנת סידור עבודה יומי ותכנית עבודה אחידה שבועית, אשר כוללת את פירוט המשימות, דרכי הפעולה להשגתן, הציוותים של כ"א, האמצעים ולוח הזמנים.
באחריות מנהל האגף לבצע וליישם את תכנית העבודה בתחום הרשות המקומית.
מנהל האגף אחראי על העברת דיווחי פקחים לגורמים הרלבנטיים.
באחריות מנהל האגף להפיק דו"חות יומיים, שבועיים, חודשיים ושנתיים על אודות
משימות היחידה לגורמי הרשות המקומית, המשטרה.
באחריות מנהל האגף לאסוף מידע לטובת הפקת דו"ח סיכום חודשי המרכז פעילויות
החודשיות של האגף.
אחריות על ביצוע פעולות מניעה, פיקוח, אכיפה והרתעה בעבירות על חוקים ותקנות
בתחום סמכותה של הרשות המקומית וכמוגדר בסל העבירות לעניין פעילות מערך
האכיפה העירוני.
מנהל האגף אחראי על ביצוע פעולות פיקוח ואכיפה של הפקחים במחלקת הפיקוח העירוני וכן על סיוע הפקחים המסייעים למשטרת ישראל בפעולות מניעת אלימות ושמירה על הסדר הציבורי.
מנהל האגף אחראי לדווח על הממונים עליו על כל אירוע חריג שמתרחש במהלך פעילות מערך האכיפה העירוני. במצב חירום או באירוע קיצון, שבו הוסט כוח השיטור העירוני ממשימותיו לטיפול, יפעיל מנהל האגף את הפקחים הפועלים ביחידה בביצוע משימותיהם. ייצוג והנחיית גורמי יחידת הפיקוח ברשות המקומית, בתחומי פיקוח ואכיפה:
מנהל האגף אחראי על ייצוג עובדיו אל מול גורמי הרשות המקומית, המשטרה והמשרד לביטחון פנים. מנהל האגף אחראי על כתיבת נהלים הנגזרים מתפיסת ההפעלה הארצית בנוגע לעבודת הפקחים, וכן להטמעתם ולאכיפתם. באחריות מנהל האגף להנגיש כלים מקצועיים עבור העובדים ביחידת האכיפה.
היקף המשרה: מלאה (1.0).
תקופת ניסיון שנתיים.
תיאור התפקיד:
ניהול אגף הפיקוח העירוני במערך האכיפה העירוני ברשות המקומית.
ביצוע פעולות מניעה, פיקוח, אכיפה והרתעה בעבירות על חוקים ותקנות בתחום
סמכותה של הרשות המקומית וכמוגדר בסל העבירות לעניין פעילות מערך האכיפה
העירוני.
הנחיה מקצועית והכשרה לפקחים באגף.
ייצוג פקחי האגף מול גורמי החוץ.
ניהול אגף הפיקוח העירוני במערך האכיפה העירוני ברשות המקומית:
מנהל האגף הוא הממונה הישיר של הפקחים ביחידת הפיקוח העירוני לרבות הנחייתם, הכוונתם, הדרכתם והכשרתם המקצועית של הפקחים וביצוע משוב והערכה תקופתיים ודאגה לנוכחות ורווחת העובד. מנהל האגף אחראי על בניית תכנית עבודה בהתאם לעקרונות של תכנית העבודה
כפי שגובשה על ידי ועדת המשנה העירונית לאכיפה.
מנהל האגף אחראי על הכנת סידור עבודה יומי ותכנית עבודה אחידה שבועית, אשר כוללת את פירוט המשימות, דרכי הפעולה להשגתן, הציוותים של כ"א, האמצעים ולוח הזמנים.
באחריות מנהל האגף לבצע וליישם את תכנית העבודה בתחום הרשות המקומית.
מנהל האגף אחראי על העברת דיווחי פקחים לגורמים הרלבנטיים.
באחריות מנהל האגף להפיק דו"חות יומיים, שבועיים, חודשיים ושנתיים על אודות
משימות היחידה לגורמי הרשות המקומית, המשטרה.
באחריות מנהל האגף לאסוף מידע לטובת הפקת דו"ח סיכום חודשי המרכז פעילויות
החודשיות של האגף.
אחריות על ביצוע פעולות מניעה, פיקוח, אכיפה והרתעה בעבירות על חוקים ותקנות
בתחום סמכותה של הרשות המקומית וכמוגדר בסל העבירות לעניין פעילות מערך
האכיפה העירוני.
מנהל האגף אחראי על ביצוע פעולות פיקוח ואכיפה של הפקחים במחלקת הפיקוח העירוני וכן על סיוע הפקחים המסייעים למשטרת ישראל בפעולות מניעת אלימות ושמירה על הסדר הציבורי.
מנהל האגף אחראי לדווח על הממונים עליו על כל אירוע חריג שמתרחש במהלך פעילות מערך האכיפה העירוני. במצב חירום או באירוע קיצון, שבו הוסט כוח השיטור העירוני ממשימותיו לטיפול, יפעיל מנהל האגף את הפקחים הפועלים ביחידה בביצוע משימותיהם. ייצוג והנחיית גורמי יחידת הפיקוח ברשות המקומית, בתחומי פיקוח ואכיפה:
מנהל האגף אחראי על ייצוג עובדיו אל מול גורמי הרשות המקומית, המשטרה והמשרד לביטחון פנים. מנהל האגף אחראי על כתיבת נהלים הנגזרים מתפיסת ההפעלה הארצית בנוגע לעבודת הפקחים, וכן להטמעתם ולאכיפתם. באחריות מנהל האגף להנגיש כלים מקצועיים עבור העובדים ביחידת האכיפה.
תאריך הגשת המועמדות: 19/4/2024 עד השעה 00:00.
דרישות:
דרישות התפקיד:
השכלה: בעל/ ת תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או
שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 33 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג.12/2- או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל. או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).
קורסים והכשרות מקצועיות:
סיים בהצלחה קורס פקחים עירוניים תוך שנה מיום קבלת התפקיד.
סיים בהצלחה קורס פקחים מסייעים בן 5 ימים באחד מבתי הספר להכשרת פקחים מסייעים
שאושרו ע"י חטיבת האבטחה במ"י, הכולל בוחן כושר בהתאם לדרישות מאבטח רמה א' וכל
קורס או השתלמות נוספת המחויבים ע"י המשרד לביטחון פנים – תוך שנה .
בוגר קורס פיקודי או קורס קצינים בצבא / משטרה/ שב"כ – יתרון.
ניסיון מקצועי:
עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כמפורט לעיל – ניסיון מקצועי של 4 שנים לפחות
בתחום העיסוק של המשרה.
עבור הנדסאי רשום – 5 שנות ניסיון כאמור לעיל.
עבור טכנאי מוסמך 6 – שנות ניסיון כאמור לעיל.
ניסיון ניהולי: בעל ניסיון ניהולי של שנתיים לפחות בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה.
דרישות נוספות:
אישור ממשטרת ישראל כי אין מניע ה להסמיכו מטעמים של שלום הציבור או ביטחון הציבור,
לרבות עברו הפלילי באישור יחידת ביטחון המידע
אישור מרופא מורשה בדבר כשירות הרפואית לתפקיד.
תושב קבע או בעל אזרחות ישראלית .
רישיון נהיגה דרגה B בתוקף.
בקיאות בשפה העברית.
בקיאות בתוכנות האופיס.
דרישות התפקיד:
השכלה: בעל/ ת תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או
שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 33 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג.12/2- או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל. או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).
קורסים והכשרות מקצועיות:
סיים בהצלחה קורס פקחים עירוניים תוך שנה מיום קבלת התפקיד.
סיים בהצלחה קורס פקחים מסייעים בן 5 ימים באחד מבתי הספר להכשרת פקחים מסייעים
שאושרו ע"י חטיבת האבטחה במ"י, הכולל בוחן כושר בהתאם לדרישות מאבטח רמה א' וכל
קורס או השתלמות נוספת המחויבים ע"י המשרד לביטחון פנים – תוך שנה .
בוגר קורס פיקודי או קורס קצינים בצבא / משטרה/ שב"כ – יתרון.
ניסיון מקצועי:
עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כמפורט לעיל – ניסיון מקצועי של 4 שנים לפחות
בתחום העיסוק של המשרה.
עבור הנדסאי רשום – 5 שנות ניסיון כאמור לעיל.
עבור טכנאי מוסמך 6 – שנות ניסיון כאמור לעיל.
ניסיון ניהולי: בעל ניסיון ניהולי של שנתיים לפחות בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה.
דרישות נוספות:
אישור ממשטרת ישראל כי אין מניע ה להסמיכו מטעמים של שלום הציבור או ביטחון הציבור,
לרבות עברו הפלילי באישור יחידת ביטחון המידע
אישור מרופא מורשה בדבר כשירות הרפואית לתפקיד.
תושב קבע או בעל אזרחות ישראלית .
רישיון נהיגה דרגה B בתוקף.
בקיאות בשפה העברית.
בקיאות בתוכנות האופיס.
עבודה בשעות לא שגרתיות, לילות, סופי שבוע וחגי ישראל, כולל חובת התייצבות לעבודה
במצבי חירום בהתאם לצורך.
העדר רישום פלילי: בהתאם לאמור בסעיף דרישות נוספות יובהר, כי בהתאם להוראות
החוק נדרש אישור קצין משטרה בכיר כי אין מניעה להסמיכו כפקח מסייע מטעמים של שלום
הציבור או ביטחון הציבור ,לרבות בשל עברו הפלילי. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.