דרוש/ה מפקח/ת בכיר/ה איכות הסביבה – תחום איסוף והטיפול באשפה ופסולת.
היקף משרה: 100% משרה, 42.5 ש"ש, חמישה ימים בשבוע א'-ה'.
אופי העסקה: העסקה לתקופה קצובה, ועל פי שיקול דעת האשכול ובהתאם להנחיות ותקציבי משרדי
הממשלה הרלוונטיים.
מיקום העבודה: במשרדי האשכול ברח' ניצנים 39 מגדל העמק, וכן בכלל רשויות החברות באשכול.
כפיפות: מנהל האגף לאיכות סביבה וקיימות.
תחילת העסקה: מיידי.
תחומי אחריות:
ניהול עבודות קבלני איסוף אשפה ופסולת במסגרת מערכי האשכול לרבות:
מעקב ובקרה על עבודות הקבלנים בהתאם לתוכניות העבודה.
הכנת דו"חות מסודרים על עבודת הקבלנים, זימון פגישות משוב, ובחינת עמידת הקבלנים בהוראות ההסכמים.
ניטור ובקרה בעזרת מערכת איכון וטכנולוגיות אכיפה תומכות, כתיבת פניות לרשויות ולקבלנים
בהתאם לנדרש.
הפקת דו" חות חודשיים, אישור וניתוח שעות עבודה, מסלולי נסיעה איסוף ופריקה בהתאם לתוכנית
העבודה.
חיזוק ממשקי עבודה עם מנהלי סביבה / שפ"ע ברשויות האשכול, כולל פגישות עבודה, ניתוח משותף של דו"חות, סיוע בדרישות מהקבלנ ים וביחס לתלונות רשויות האשכול.
בדיקת התנהלות הקבלנים באתרי טיפול ומיון האשפה והפסולת בהתאם לחוזה העבודה.
זיהוי צרכים והזדמנויות להתייעלות תפעולית ותכנון תכניות ופעולות לשיפור.
אישורי חשבוניות ותמיכה בתשלומים.
עדכון נתונים במערכות האשכול, בקרתם וניתוחם.
קידום פעילות והרחבת מעגלי השירות לרשויות נוספות.
פיקוח ובקרה על כלי רכב ורכבים ייעודיים של מערך המשותף לאיסוף ופינוי פסולת:
ניטור ובקרה בעזרת מערכת איכון וטכנולוגיות אכיפה תומכות.
רישום ומעקב אחר תאריכי רישוי, טיפול, חידוש ומכירה, כולל תיאום עם ספקים.
טיפול בתהליכי רכש כלי צמ"ה חדשים בהתאם לדרישות הרשויות
פיקוח ובקרה על אתרי טיפול ומיון אשפה ופסולת:
בקרת סוגים ומשקל האשפה והפסולת המגיעה לאתרים השונים.
בדיקת דו "חות המופקים מ האתרים השונים לפי סוגים.
ביקורים סדירים באתרי מיון וטיפול.
המשרה כוללת:
שיתוף פעולה עם גורמי אכיפה אזוריים, קבלנים וספקים, לרבות פגישות עבודה מחוץ לתחומי האשכול.
השתתפות בדיונים ורישום פרוטוקולי ישיבות.
תיוק, אחסון וגיבוי הדו "חות והמסמכים.
כל משימה אחרת עפ"י דרישת מנהל האגף.
מובהר כי פירוט המשימות והאחריות כאמור בסעיפים לעיל, מהווה פירוט המשימות העיקריות שבאחריות המפקח ואינו מהווה רשימה סגורה, וככל ותהיינה פעולות נוספות שיידרש מהמועמד/ת לבצע במסגרת אחריותו, בהתאם לדרישות וצרכי האשכול ו/או הרשויות החברות בו, אלה יבוצעו על ידי המועמד/ת ולא תהיינה לו כל טענות כלפי האשכול ו/או כל רשות החברה בו.
תאריך הגשת המועמדות: 24/04/2024 00:00.
היקף משרה: 100% משרה, 42.5 ש"ש, חמישה ימים בשבוע א'-ה'.
אופי העסקה: העסקה לתקופה קצובה, ועל פי שיקול דעת האשכול ובהתאם להנחיות ותקציבי משרדי
הממשלה הרלוונטיים.
מיקום העבודה: במשרדי האשכול ברח' ניצנים 39 מגדל העמק, וכן בכלל רשויות החברות באשכול.
כפיפות: מנהל האגף לאיכות סביבה וקיימות.
תחילת העסקה: מיידי.
תחומי אחריות:
ניהול עבודות קבלני איסוף אשפה ופסולת במסגרת מערכי האשכול לרבות:
מעקב ובקרה על עבודות הקבלנים בהתאם לתוכניות העבודה.
הכנת דו"חות מסודרים על עבודת הקבלנים, זימון פגישות משוב, ובחינת עמידת הקבלנים בהוראות ההסכמים.
ניטור ובקרה בעזרת מערכת איכון וטכנולוגיות אכיפה תומכות, כתיבת פניות לרשויות ולקבלנים
בהתאם לנדרש.
הפקת דו" חות חודשיים, אישור וניתוח שעות עבודה, מסלולי נסיעה איסוף ופריקה בהתאם לתוכנית
העבודה.
חיזוק ממשקי עבודה עם מנהלי סביבה / שפ"ע ברשויות האשכול, כולל פגישות עבודה, ניתוח משותף של דו"חות, סיוע בדרישות מהקבלנ ים וביחס לתלונות רשויות האשכול.
בדיקת התנהלות הקבלנים באתרי טיפול ומיון האשפה והפסולת בהתאם לחוזה העבודה.
זיהוי צרכים והזדמנויות להתייעלות תפעולית ותכנון תכניות ופעולות לשיפור.
אישורי חשבוניות ותמיכה בתשלומים.
עדכון נתונים במערכות האשכול, בקרתם וניתוחם.
קידום פעילות והרחבת מעגלי השירות לרשויות נוספות.
פיקוח ובקרה על כלי רכב ורכבים ייעודיים של מערך המשותף לאיסוף ופינוי פסולת:
ניטור ובקרה בעזרת מערכת איכון וטכנולוגיות אכיפה תומכות.
רישום ומעקב אחר תאריכי רישוי, טיפול, חידוש ומכירה, כולל תיאום עם ספקים.
טיפול בתהליכי רכש כלי צמ"ה חדשים בהתאם לדרישות הרשויות
פיקוח ובקרה על אתרי טיפול ומיון אשפה ופסולת:
בקרת סוגים ומשקל האשפה והפסולת המגיעה לאתרים השונים.
בדיקת דו "חות המופקים מ האתרים השונים לפי סוגים.
ביקורים סדירים באתרי מיון וטיפול.
המשרה כוללת:
שיתוף פעולה עם גורמי אכיפה אזוריים, קבלנים וספקים, לרבות פגישות עבודה מחוץ לתחומי האשכול.
השתתפות בדיונים ורישום פרוטוקולי ישיבות.
תיוק, אחסון וגיבוי הדו "חות והמסמכים.
כל משימה אחרת עפ"י דרישת מנהל האגף.
מובהר כי פירוט המשימות והאחריות כאמור בסעיפים לעיל, מהווה פירוט המשימות העיקריות שבאחריות המפקח ואינו מהווה רשימה סגורה, וככל ותהיינה פעולות נוספות שיידרש מהמועמד/ת לבצע במסגרת אחריותו, בהתאם לדרישות וצרכי האשכול ו/או הרשויות החברות בו, אלה יבוצעו על ידי המועמד/ת ולא תהיינה לו כל טענות כלפי האשכול ו/או כל רשות החברה בו.
תאריך הגשת המועמדות: 24/04/2024 00:00.
דרישות:
השכלה ודרישות מקצועיות:
על המועמד לעמוד בדרישות ההכשרה והניסיון הרלוונטיים במצטבר כמפורט מטה:
בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
או
הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג- .2012
או
תעודת סמיכות לרבנות )"יורה יורה"( לפי אישור הרבנות הראשית לישראל.
או
אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל , שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש
בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל )שתיים משלוש הבחינות
יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר(.
.2 ניסיון מקצועי
עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כאמור לעיל: שתי )2( שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
עבור הנדסאי רשום: שלוש )3( שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
עבור טכנאי רשום: ארבע ) 4( שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
השכלה ודרישות מקצועיות:
על המועמד לעמוד בדרישות ההכשרה והניסיון הרלוונטיים במצטבר כמפורט מטה:
בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
או
הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג- .2012
או
תעודת סמיכות לרבנות )"יורה יורה"( לפי אישור הרבנות הראשית לישראל.
או
אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל , שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש
בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל )שתיים משלוש הבחינות
יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר(.
.2 ניסיון מקצועי
עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כאמור לעיל: שתי )2( שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
עבור הנדסאי רשום: שלוש )3( שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
עבור טכנאי רשום: ארבע ) 4( שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
יתרון
• עדיפות לניסיון בתחום הפיקוח הסביבתי – יתרון.
• בעלת תעודה מקצועית והכשרות בתחום – יתרון.
• ניסיון בעבודה עם רשויות מקומיות וגופים ממשלתיים– יתרון.
• ניסיון בהפעלה והנחיית ספקים, קבלנים ונותני שירותים בתחום עיסוק הרלוונטי – יתרון.
דרישות נוספות
• יכולת יצירת קשרים בינאישיים מצויינים.
• יכולות גבוהות של עבודה בצוות ובעבודה עצמאית, יחסי אנוש מעולים, שירותיות, וייצוגיות.
• יושרה ואסרטיביות.
• יכולת ירידה לפרטים ומעקב אחר ביצוע משימות מרובות במקביל.
• יכולת ארגון, תכנון וסדר – הקפדה ודיוק הפרטים הנדרשים.
• שליטה מלאה בתוכנות OFFICE, יכולת כתיבה לאתר האינטרנט והובלת פעילות ברשתות חברתיות.
• בעל רישיון נהיגה בתוקף.
• שפה: שליטה מלאה בעברית – דיבור, הבעה וכתיבה. ערבית – יתרון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.