דרוש/ה מנהל /ת ליחידה הקהילתית להתפתחות הילד.
בניית תכניות עבודה וניהול תקציב.
ניהול צוות היחידה ההתפתחותית.
ניהול אדמיניסטרטיבי של היחידה.
הובלה משותפת של ניהול ארגוני ותקציבי של היחידה.
אחריות על ישיבות צוות, השתלמויות, הדרכות לצוות הטיפולי, גיוס כ"א, וכיו"ב.
עבודה עם משרד הבריאות, קופות החולים גורמים בקהילה וברשות.
ביצוע שעות טיפול מקצועי ביחידה.
סיוע בכל תחום רלוונטי עפ"י צרכי המתנ"ס ועפ"י דרישת הממונים.
היחידה פועלת כחלק ממערך היחידות הקהילתיות של משרד הבריאות וכחלק מתכנית 360.
תנאי סף השכלה:
תואר ראשון במקצועות פרא רפואיים (קלינאי תקשורת, מרפא בעיסוק, פיזיותרפיה, עו"ס, פסיכולוג), המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה- חובה.
תואר בעבודה סוציאלית- יתרון.
תאריך הגשת המועמדות: 14.04.2024 00:00:00.
בניית תכניות עבודה וניהול תקציב.
ניהול צוות היחידה ההתפתחותית.
ניהול אדמיניסטרטיבי של היחידה.
הובלה משותפת של ניהול ארגוני ותקציבי של היחידה.
אחריות על ישיבות צוות, השתלמויות, הדרכות לצוות הטיפולי, גיוס כ"א, וכיו"ב.
עבודה עם משרד הבריאות, קופות החולים גורמים בקהילה וברשות.
ביצוע שעות טיפול מקצועי ביחידה.
סיוע בכל תחום רלוונטי עפ"י צרכי המתנ"ס ועפ"י דרישת הממונים.
היחידה פועלת כחלק ממערך היחידות הקהילתיות של משרד הבריאות וכחלק מתכנית 360.
תנאי סף השכלה:
תואר ראשון במקצועות פרא רפואיים (קלינאי תקשורת, מרפא בעיסוק, פיזיותרפיה, עו"ס, פסיכולוג), המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה- חובה.
תואר בעבודה סוציאלית- יתרון.
תאריך הגשת המועמדות: 14.04.2024 00:00:00.
דרישות:
2 שנות ניסיון באחד ממקצועות הטיפול הפרא רפואיים בטווח גילאי לידה עד 9 שנים במהלך 7 השנים האחרונות (הניסיון יכול שיהיה חופף או מצטבר)- חובה.
ניסיון ניהולי מוכח בניהול מערכת רב תחומית במהלך 5 השנים האחרונות- חובה (ניסיון ניהולי בתחום הבריאות- יתרון).
כישורים ונתונים רצויים-
יכולת עבודה עצמאית, אמינות, דייקנות ויחסי אנוש מעולים.
יזמות וחדשנות.
יחסי אנוש מעולים.
עבודה בשת"פ עם גורמים חיצוניים, ממשקי עבודה מגוונים, יכולת ליצור סינרגיה מול גורמים רבים בניהול תיק.
יכולת הדרכה.
יצירתיות וחדשנות.
יכולת ביצוע משימות במקביל.
יכולת תכלול ופירוק משימות.
אמפתיה.
שליטה מלאה ב- OFFICE.
כפיפות: מנהלת האגף לגיל הרך והמשפחה.
תאריך תחילת עבודה: מיידי.
במסגרת תהליך הקבלה המועמד/ת יעבור/תעבור מבחן התאמה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
2 שנות ניסיון באחד ממקצועות הטיפול הפרא רפואיים בטווח גילאי לידה עד 9 שנים במהלך 7 השנים האחרונות (הניסיון יכול שיהיה חופף או מצטבר)- חובה.
ניסיון ניהולי מוכח בניהול מערכת רב תחומית במהלך 5 השנים האחרונות- חובה (ניסיון ניהולי בתחום הבריאות- יתרון).
כישורים ונתונים רצויים-
יכולת עבודה עצמאית, אמינות, דייקנות ויחסי אנוש מעולים.
יזמות וחדשנות.
יחסי אנוש מעולים.
עבודה בשת"פ עם גורמים חיצוניים, ממשקי עבודה מגוונים, יכולת ליצור סינרגיה מול גורמים רבים בניהול תיק.
יכולת הדרכה.
יצירתיות וחדשנות.
יכולת ביצוע משימות במקביל.
יכולת תכלול ופירוק משימות.
אמפתיה.
שליטה מלאה ב- OFFICE.
כפיפות: מנהלת האגף לגיל הרך והמשפחה.
תאריך תחילת עבודה: מיידי.
במסגרת תהליך הקבלה המועמד/ת יעבור/תעבור מבחן התאמה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.