רעננה
פורסם לפני יותר מחודש
פורסמה ברשת
דרוש/ה סגן/ית מנהל מחלקת רישום, פרצלציה והסדרת נכסים באגף הנדסה.
היקף משרה: 100%.
תיאור התפקד:
ניהול ואחריות נושא הסדרה, רישום ופרצלציה וכן טיפול בתצ"רים.
עיקרי התפקיד:
אחריות על הסדרה ורישום מקרקעין ציבוריים על שם העירייה בלשכת רישום המקרקעין.
טיפול בתצ"רים לרבות קליטה, בדיקה, העברה לאישור הועדה, אישור מפ"י, פרסום ורישום בטאבו.
מתן מענה לפניות בעניין הפקעות, רישומים, פרסומים, משלוחי הודעות וכו'.
מעקב ובצוע החלטות ועדה בנוגע לנכסי העירייה ועדכון תוכנת נכסים.
ניהול וסיוע לוגיסטי מקיף בסוגיית הסדרת רשום קרקעות בעירייה לרבות ייזום הפקעות פנייה לוועדה המקומית ורישומן בילקוט הפרסומים ובלשכת רישום המקרקעין, כולל טיפול ורישום הערות אזהרה, חכירות וזיקות הנאה.
ריכוז הזמנות נסחים ודו"חות מרשם החברות עבור אגפי העירייה.
סיוע ועזרה בכל תחומי ההנדסה, תכנון ובנייה, המשפטיים המהותיים והלוגיסטיים.
ניהול קשר מול גורמים חיצוניים לרבות משרדי ממשלה, בנקים, ועדות מקומיות לתכנון ובניה, מינהל מקרקעי ישראל ולשכת רישום המקרקעין.
ניהול מאגר היועצים של העירייה, לרבות ניהול פניות היועצים והנחיית הרפרנטים של אגפי העירייה בעניין.
טיפול בהכנת חומר ורשום הערות אזהרה בהתאם להחלטת הועדה.
הכנת וריכוז כל החומר הנדרש לשם רישום, לרבות נוסח שטרות, תשריטים, אישורי עירייה לטאבו ואישורי מיסים, אימותיי חתימה על מסמכים לטאבו, החתמת מורשי חתימה, דיווח וטיפול מול מיסוי מקרקעין.
ביצוע כל משימה, מטלה או פרויקט, בשגרה או בחירום, במסגרת עבודת העירייה והועדה, ע"פ הנחיות הממונה הישיר והנהלת העירייה.
מתן מענה לפניות הציבור, תושבים וגורמי חוץ, ככל הנדרש, ובכל אמצעי הפנייה אפשריים, בכל שעות הפעילות ומחוצה להם, לאורך כל השנה.
ביצוע שעות נוספות מעבר לשעות העבודה התקניות, בהתאם להנחיית הממונה ובהתאם לצורך.
תאריך הגשת המועמדות: 17.04.2024 13:00.

דרישות:
השכלה:
תעודת בגרות מלאה – יש להציג אישור.
בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ – יתרון
או- תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל- יתרון.
או- אישור לימודים בתוכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר) – יתרון
או- הנדסאי או טכנאי מוסמך בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג- 2012 יתרון.
בעל תואר אקדמי במשפטים- יתרון.
ניסיון מקצועי:
ניסיון מקצועי בתחום הרלוונטי לתפקיד- יתרון.
ניסיון בעריכת דין ורישיון עו"ד תקף- יתרון.
דרישות נוספות:
כושר ארגון, תיאום וניהול תהליכים ותודעת שירות גבוהה.
ידע בהפעלת מערכות מחשב.
יחסי אנוש טובים.
אמינות ומהימנות.
יכולת ייצוג הרשות בפני גורמים חיצוניים.
תקשורת בין אישית טובה עם עובדים, מנהלים ותושבים.
יכולת עבודה מאומצת ובשעות לא שגרתיות.
כפיפות: אדריכלית העיר. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמה למשרה
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
כישורים חסרים
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
עפולה
פורסם לפני 2 חודשים
למרכז הרפואי העמק דרוש/ה רשם/ת רפואי/ת למשרה חלקית ביצוע פעולות הכרוכות ברישום מידע רפואי על מטופל המגיע מיחידות בית החוליםבדיקת ...
דוברי שפות
אזורפתח תקווהראש העיןראשון לציון
פורסם לפני יותר מחודש
מענה כתוב 80% ובנוסף מענה טלפוני 20%מענה לפניות לעובדי משרד החינוך בנושאי שער,תנאי העסקה וכדומה עבודה בסביבה ממוחשבת, מתן שירות ...
- חסוי -
דוברי שפות
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהחולון / בת יםיבנהלוד / רמלהמודיעיןנתניהפתח תקווהראש העיןראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
פורסם לפני יותר מחודש
נציג מכירות טלפוניות בעל כושר שכנוע ותקשורת בינאישית טובה תנאים מעולים למתאימים שכר בסיס+עמלות ניתן לפנות לפרטים נוספים בטלפון : ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
דרוש/ה עובד/ת מנהלי במחלקת מבני ציבור.היקף המשרה: 100% משרה.תיאור התפקיד ומשימות נדרשות:התפקיד כולל אחריות לתחום הבינוי וניהול בנין ציבור בין ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
חברת בוני התיכון התחדשות עירונית מחפשת עורכ/ת דין להצטרף לצוות המשפטי שלנו.תיאור התפקיד: ליווי פרויקטים של התחדשות עירונית משלב המכרז ...
פתח תקווה
פורסם לפני יותר מחודש
לחברת יזמות מובילה בתחום התחדשות העירונית דרוש/ה מנהל /ת קשרי דיירים בפרויקטים של התחדשות עירונית. התפקיד כולל:יצירת קשר ראשוני עם ...
כפר יונה
פורסם לפני יותר מחודש
דרוש/ה מזכיר/ת בית ספר.יחידה: חינוךהיקף העסקה: 100%-90% משרהתיאור תפקיד: ביצוע עבודות מזכירות ומטלות פקידותיות הנוגעות לעבודת בית הספר ולהנחיות מנהל ...
pivot-hr
חולון / בת יםיבנהלוד / רמלהמודיעיןפתח תקווהראש העיןראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
פורסם לפני יותר מחודש
לחברה מובילה דרושה מזכירה משפטית לאגף המשפטי תיאור התפקיד:ניהול שוטף של המשרד המשפטימתן שירותי מזכירות למנהלת האגף ולעורכי הדיןניהול יומנים ...
פורסם לפני יותר מחודש
דרוש/ה מנהל /ת מחלקת תברואה.היקף המשרה: 100%אחריות וביצוע של מדניות העיר בתחום תברואה וחזות העיר.להלן תחומי האחריות:1. אחריות לתכנון תוכניות ...
דוברי שפות
חדרה
פורסם לפני יותר מחודש
לחברת ייעוץ בחדרה דרוש/ה אחראי/ת רישום ורגולציה בתחום הקוסמטיקהמשרה מעניינת ומאתגרת הכוללת עבודה אדמיניסטרטיבית, הכנת תיקי מוצרים לרישום בארץ ובחו"ל ...
פורסם לפני יותר מחודש
דרוש/ה מנהל /ת אגף רישוי בנייה.היקף משרה: 100%תיאור התפקיד: הובלה ניהולית ומקצועית של תהליכי רישוי הבנייה עפ"י חוק התכנון והבנייה ...
פורסם לפני יותר מחודש
דרוש/ה מנהל /ת לשכת ראש הרשות המקומית.היקף העסקה: 100% משרה.תיאור תפקיד: ניהול והפעלה של לשכת ראש הרשות, וסיוע אדמיניסטרטיבי לראש ...
ראשון לציון
פורסם לפני יותר מחודש
דרוש /ה עורך /ת דין בתחום הנדל"ן לחברה מובילההתפקיד כולל: * ליווי וייעוץ משפטי * עריכת הסכמי שכירות ומכתבי התראה, ...
פורסם לפני יותר מחודש
דרוש/ה מזכיר/ת מחלקת נוער.היקף משרה 100%.תיאור התפקיד: ביצוע עבודות מזכירות ומטלות פקידותיות הנוגעות למחלקה ולאגף ולפי הנחיות הממונה. תחומי אחריות ...
הצגת משרות נוספות