דרוש/ה סגן/ית מנהל מחלקת רישום, פרצלציה והסדרת נכסים באגף הנדסה.
היקף משרה: 100%.
תיאור התפקד:
ניהול ואחריות נושא הסדרה, רישום ופרצלציה וכן טיפול בתצ"רים.
עיקרי התפקיד:
אחריות על הסדרה ורישום מקרקעין ציבוריים על שם העירייה בלשכת רישום המקרקעין.
טיפול בתצ"רים לרבות קליטה, בדיקה, העברה לאישור הועדה, אישור מפ"י, פרסום ורישום בטאבו.
מתן מענה לפניות בעניין הפקעות, רישומים, פרסומים, משלוחי הודעות וכו'.
מעקב ובצוע החלטות ועדה בנוגע לנכסי העירייה ועדכון תוכנת נכסים.
ניהול וסיוע לוגיסטי מקיף בסוגיית הסדרת רשום קרקעות בעירייה לרבות ייזום הפקעות פנייה לוועדה המקומית ורישומן בילקוט הפרסומים ובלשכת רישום המקרקעין, כולל טיפול ורישום הערות אזהרה, חכירות וזיקות הנאה.
ריכוז הזמנות נסחים ודו"חות מרשם החברות עבור אגפי העירייה.
סיוע ועזרה בכל תחומי ההנדסה, תכנון ובנייה, המשפטיים המהותיים והלוגיסטיים.
ניהול קשר מול גורמים חיצוניים לרבות משרדי ממשלה, בנקים, ועדות מקומיות לתכנון ובניה, מינהל מקרקעי ישראל ולשכת רישום המקרקעין.
ניהול מאגר היועצים של העירייה, לרבות ניהול פניות היועצים והנחיית הרפרנטים של אגפי העירייה בעניין.
טיפול בהכנת חומר ורשום הערות אזהרה בהתאם להחלטת הועדה.
הכנת וריכוז כל החומר הנדרש לשם רישום, לרבות נוסח שטרות, תשריטים, אישורי עירייה לטאבו ואישורי מיסים, אימותיי חתימה על מסמכים לטאבו, החתמת מורשי חתימה, דיווח וטיפול מול מיסוי מקרקעין.
ביצוע כל משימה, מטלה או פרויקט, בשגרה או בחירום, במסגרת עבודת העירייה והועדה, ע"פ הנחיות הממונה הישיר והנהלת העירייה.
מתן מענה לפניות הציבור, תושבים וגורמי חוץ, ככל הנדרש, ובכל אמצעי הפנייה אפשריים, בכל שעות הפעילות ומחוצה להם, לאורך כל השנה.
ביצוע שעות נוספות מעבר לשעות העבודה התקניות, בהתאם להנחיית הממונה ובהתאם לצורך.
תאריך הגשת המועמדות: 17.04.2024 13:00.
היקף משרה: 100%.
תיאור התפקד:
ניהול ואחריות נושא הסדרה, רישום ופרצלציה וכן טיפול בתצ"רים.
עיקרי התפקיד:
אחריות על הסדרה ורישום מקרקעין ציבוריים על שם העירייה בלשכת רישום המקרקעין.
טיפול בתצ"רים לרבות קליטה, בדיקה, העברה לאישור הועדה, אישור מפ"י, פרסום ורישום בטאבו.
מתן מענה לפניות בעניין הפקעות, רישומים, פרסומים, משלוחי הודעות וכו'.
מעקב ובצוע החלטות ועדה בנוגע לנכסי העירייה ועדכון תוכנת נכסים.
ניהול וסיוע לוגיסטי מקיף בסוגיית הסדרת רשום קרקעות בעירייה לרבות ייזום הפקעות פנייה לוועדה המקומית ורישומן בילקוט הפרסומים ובלשכת רישום המקרקעין, כולל טיפול ורישום הערות אזהרה, חכירות וזיקות הנאה.
ריכוז הזמנות נסחים ודו"חות מרשם החברות עבור אגפי העירייה.
סיוע ועזרה בכל תחומי ההנדסה, תכנון ובנייה, המשפטיים המהותיים והלוגיסטיים.
ניהול קשר מול גורמים חיצוניים לרבות משרדי ממשלה, בנקים, ועדות מקומיות לתכנון ובניה, מינהל מקרקעי ישראל ולשכת רישום המקרקעין.
ניהול מאגר היועצים של העירייה, לרבות ניהול פניות היועצים והנחיית הרפרנטים של אגפי העירייה בעניין.
טיפול בהכנת חומר ורשום הערות אזהרה בהתאם להחלטת הועדה.
הכנת וריכוז כל החומר הנדרש לשם רישום, לרבות נוסח שטרות, תשריטים, אישורי עירייה לטאבו ואישורי מיסים, אימותיי חתימה על מסמכים לטאבו, החתמת מורשי חתימה, דיווח וטיפול מול מיסוי מקרקעין.
ביצוע כל משימה, מטלה או פרויקט, בשגרה או בחירום, במסגרת עבודת העירייה והועדה, ע"פ הנחיות הממונה הישיר והנהלת העירייה.
מתן מענה לפניות הציבור, תושבים וגורמי חוץ, ככל הנדרש, ובכל אמצעי הפנייה אפשריים, בכל שעות הפעילות ומחוצה להם, לאורך כל השנה.
ביצוע שעות נוספות מעבר לשעות העבודה התקניות, בהתאם להנחיית הממונה ובהתאם לצורך.
תאריך הגשת המועמדות: 17.04.2024 13:00.
דרישות:
השכלה:
תעודת בגרות מלאה – יש להציג אישור.
בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ – יתרון
או- תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל- יתרון.
או- אישור לימודים בתוכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר) – יתרון
או- הנדסאי או טכנאי מוסמך בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג- 2012 יתרון.
בעל תואר אקדמי במשפטים- יתרון.
ניסיון מקצועי:
ניסיון מקצועי בתחום הרלוונטי לתפקיד- יתרון.
ניסיון בעריכת דין ורישיון עו"ד תקף- יתרון.
דרישות נוספות:
כושר ארגון, תיאום וניהול תהליכים ותודעת שירות גבוהה.
ידע בהפעלת מערכות מחשב.
יחסי אנוש טובים.
אמינות ומהימנות.
יכולת ייצוג הרשות בפני גורמים חיצוניים.
תקשורת בין אישית טובה עם עובדים, מנהלים ותושבים.
יכולת עבודה מאומצת ובשעות לא שגרתיות.
כפיפות: אדריכלית העיר. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
השכלה:
תעודת בגרות מלאה – יש להציג אישור.
בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ – יתרון
או- תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל- יתרון.
או- אישור לימודים בתוכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר) – יתרון
או- הנדסאי או טכנאי מוסמך בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג- 2012 יתרון.
בעל תואר אקדמי במשפטים- יתרון.
ניסיון מקצועי:
ניסיון מקצועי בתחום הרלוונטי לתפקיד- יתרון.
ניסיון בעריכת דין ורישיון עו"ד תקף- יתרון.
דרישות נוספות:
כושר ארגון, תיאום וניהול תהליכים ותודעת שירות גבוהה.
ידע בהפעלת מערכות מחשב.
יחסי אנוש טובים.
אמינות ומהימנות.
יכולת ייצוג הרשות בפני גורמים חיצוניים.
תקשורת בין אישית טובה עם עובדים, מנהלים ותושבים.
יכולת עבודה מאומצת ובשעות לא שגרתיות.
כפיפות: אדריכלית העיר. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.