אנחנו מגייסים תומך קו-1 לחברתנו אשר מספקת פתרונות מחשוב ואבט"מ מנוהלים לספקי ענן ואינטגרטורים ברחבי העולם!
קצת עלינו:
חברתנו מספקת שירותי מחשוב מנוהלים ואבט"מ לאינטגרטורים וספקי ענן ברחבי העולם. אנחנו צוות מקצועי ומשתף ידע שמתמקד בהון האנושי ומספק תרבות ארגונית של יושרה, צמיחה ושירותיות.
אם סביבת עבודה נהדרת חשובה לך ויש לך תשוקה לשרת אנשים ואתה גם אוהב טכנולוגיה, אז כנראה שחברתנו תתאים לך.
קצת על המשרה:
אנו מחפשים איש צוות תמיכה מיומן עם נחישות לעזור לנו לתמוך בקהל הלקוחות שלנו.
אנו מחפשים אדם שיודע "לפתור בעיות" ובעל רקורד מוכח של עבודה בצוות.
צוות השירות שלנו מחויב לטפל בהצלחה ובמהירות בבעיות מיחשוב, רשת ואבט"מ מאתגרות. אם יש לך את הניסיון ואת הרצון, אנחנו רוצים להכיר אותך.
מומחי התמיכה שלנו אחראיים לשפר את חוויות המשתמש וזמינות המערכות באמצעות ניטור יזום מרחוק, פעולות תחזוקה, יצירת אוטומציות, כמו גם להגדיל ולפתח את הקשר עם הלקוחות הקיימים באמצעות הטמעת מערכות חדשות ושירות לקוחות יוצא דופן!
על המועמד להיות אנרגטי וממוקד עם מוטיבציה ותשוקה חזקה ללימוד של טכנולוגיות חדשות ותהליכי ניהול ותחזוקה.
תפקיד זה דורש מסירות, התמדה, מעקב, ניצול יעיל של המשאבים הניתנים ושירות לקוחות ללא תחרות.
במסגרת התפקיד יוכשר העובד לשימוש בפתרונות ניטור וניהול מרחוק (RMM) ואוטומציה של תהליכים ושירותים (PSA).
דרישות אחרות במסגרת התפקיד כוללות השתתפות בהדרכות, ביצוע הסמכות יצרן, ניהול משתמשים וספקי צד ג', מענה על סקרי אבטחת מידע ומתן עדכוני סטטוס שוטפים להנהלת החברה.
קצת עלינו:
חברתנו מספקת שירותי מחשוב מנוהלים ואבט"מ לאינטגרטורים וספקי ענן ברחבי העולם. אנחנו צוות מקצועי ומשתף ידע שמתמקד בהון האנושי ומספק תרבות ארגונית של יושרה, צמיחה ושירותיות.
אם סביבת עבודה נהדרת חשובה לך ויש לך תשוקה לשרת אנשים ואתה גם אוהב טכנולוגיה, אז כנראה שחברתנו תתאים לך.
קצת על המשרה:
אנו מחפשים איש צוות תמיכה מיומן עם נחישות לעזור לנו לתמוך בקהל הלקוחות שלנו.
אנו מחפשים אדם שיודע "לפתור בעיות" ובעל רקורד מוכח של עבודה בצוות.
צוות השירות שלנו מחויב לטפל בהצלחה ובמהירות בבעיות מיחשוב, רשת ואבט"מ מאתגרות. אם יש לך את הניסיון ואת הרצון, אנחנו רוצים להכיר אותך.
מומחי התמיכה שלנו אחראיים לשפר את חוויות המשתמש וזמינות המערכות באמצעות ניטור יזום מרחוק, פעולות תחזוקה, יצירת אוטומציות, כמו גם להגדיל ולפתח את הקשר עם הלקוחות הקיימים באמצעות הטמעת מערכות חדשות ושירות לקוחות יוצא דופן!
על המועמד להיות אנרגטי וממוקד עם מוטיבציה ותשוקה חזקה ללימוד של טכנולוגיות חדשות ותהליכי ניהול ותחזוקה.
תפקיד זה דורש מסירות, התמדה, מעקב, ניצול יעיל של המשאבים הניתנים ושירות לקוחות ללא תחרות.
במסגרת התפקיד יוכשר העובד לשימוש בפתרונות ניטור וניהול מרחוק (RMM) ואוטומציה של תהליכים ושירותים (PSA).
דרישות אחרות במסגרת התפקיד כוללות השתתפות בהדרכות, ביצוע הסמכות יצרן, ניהול משתמשים וספקי צד ג', מענה על סקרי אבטחת מידע ומתן עדכוני סטטוס שוטפים להנהלת החברה.
דרישות:
1. 2+ שנות ניסיון במוקד תמיכה/ NOC.
2. הסמכות רלוונטיות (MCSA /E, CCNA).
3. ניסיון עם מוצרי Juniper ו/או FortiNet.
4. ניסיון עם מערכות PSA- יתרון.
תכונות אישיות:
1. עלייך להיות מקצועי ורהוט.
2. בעל מוטיבציה עצמית ואחריות.
3. בעל מיומנות טכנית ותשוקה למקצוע.
4. בעל מיומנויות בינאישיות חזקות למתן וניהול תקשורת יעילה.
הפוסט נכתב בלשון זכר אך מיועד לשני המינים.
* יש לשלוח קורות חיים ולציין ציפיות שכר וזמינות לעבודה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
1. 2+ שנות ניסיון במוקד תמיכה/ NOC.
2. הסמכות רלוונטיות (MCSA /E, CCNA).
3. ניסיון עם מוצרי Juniper ו/או FortiNet.
4. ניסיון עם מערכות PSA- יתרון.
תכונות אישיות:
1. עלייך להיות מקצועי ורהוט.
2. בעל מוטיבציה עצמית ואחריות.
3. בעל מיומנות טכנית ותשוקה למקצוע.
4. בעל מיומנויות בינאישיות חזקות למתן וניהול תקשורת יעילה.
הפוסט נכתב בלשון זכר אך מיועד לשני המינים.
* יש לשלוח קורות חיים ולציין ציפיות שכר וזמינות לעבודה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.