התפקיד הינו משרדי וכולל קבלת הזמנה, ליקוט, רישום והכנה למשלוח.
שעות הפעילות הן בימים א-ה בשעות 08:30-16:00, במשרדנו החדשים בצומת קריית אתא (מול איקאה).
שכר שעתי: 40 ש"ח
?סביבה צעירה ודינמית.
?אפשרויות קידום מגוונות.
?העלאה בשכר מובטחת לאחר שנה.
דרישות:
אנגלית ברמה בסיסית – קריאה וכתיבה
ניסיון עם פריוריטי – יתרון
אנגלית ברמה בסיסית – קריאה וכתיבה
ניסיון עם פריוריטי – יתרון
אם את/ה מסודר/ת ואחראי/ת ורוצה להתחיל את דרכך בעולם הלוגיסטיקה – דבר/י איתנו!
רק פניות מתאימות יענו. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.