למחלקת שירות ותפעול בבנק בירושלים, דרוש/ה תומך הלפדסק לתמיכה טכנית במערכות המחשוב והטכנולוגיה של הבנק.
התפקיד כולל, תמיכה טכנית בעובדי הבנק בכל נושאי המחשוב, תחזוקה שוטפת למערכות המחשוב וסיוע טכני בפרויקטים של אגף מחשוב וטכנולוגיה.
התפקיד כולל, תמיכה טכנית בעובדי הבנק בכל נושאי המחשוב, תחזוקה שוטפת למערכות המחשוב וסיוע טכני בפרויקטים של אגף מחשוב וטכנולוגיה.
דרישות:
ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד helpdesk
ידע וניסיון מוכח בתפעול ותחזוקת מערכות הפעלה Windows ותחנות עבודה
ידע וניסיון מוכח בתפעול סביבת AD, Exchange, הכנת Image, ניהול הרשאות
ידע והיכרות עם רשת תקשורת ארגונית
יכולת ניתוח תקלות ומתן פתרון לבעיות בציודי מחשוב (מחשבים,מדפסות, סורקים וכו')
ניסיון עם עבודה בהשתלטות מרחוק
ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד helpdesk
ידע וניסיון מוכח בתפעול ותחזוקת מערכות הפעלה Windows ותחנות עבודה
ידע וניסיון מוכח בתפעול סביבת AD, Exchange, הכנת Image, ניהול הרשאות
ידע והיכרות עם רשת תקשורת ארגונית
יכולת ניתוח תקלות ומתן פתרון לבעיות בציודי מחשוב (מחשבים,מדפסות, סורקים וכו')
ניסיון עם עבודה בהשתלטות מרחוק
היכרות עם מחשוב בגופים פיננסים – יתרון
היכרות וידע בניהול תחנות Citrix יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.