לחברת תוכנה ותיקה ומבוססת העוסקת בתחום ה- Messaging דרוש/ה איש תמיכה טכנית.
החברה מפתחת פתרונות שיווק מבוססי Web לעסקים ומעמידה אותם לרשות המשתמשים שלה במתכונת SaaS, ומפתחת מערכת תוכנה בעולם הטלפוניה.
התפקיד כולל מענה ללקוחות החברה בטלפון ובמייל, ליווי הלקוחות בשימוש בפתרונות התוכנה שהחברה מציעה, הדרכה על התוכנה, מענה על שאלות והכוונה לשימוש מיטבי בכלים שהחברה מציעה.
ממוקמים במערב ראשל"צ (קו רכבת)
החברה מפתחת פתרונות שיווק מבוססי Web לעסקים ומעמידה אותם לרשות המשתמשים שלה במתכונת SaaS, ומפתחת מערכת תוכנה בעולם הטלפוניה.
התפקיד כולל מענה ללקוחות החברה בטלפון ובמייל, ליווי הלקוחות בשימוש בפתרונות התוכנה שהחברה מציעה, הדרכה על התוכנה, מענה על שאלות והכוונה לשימוש מיטבי בכלים שהחברה מציעה.
ממוקמים במערב ראשל"צ (קו רכבת)
דרישות:
תואר אקדמי
שנתיים ניסיון במתן תמיכה אפליקטיבית
ניסיון במתן מענה ללקוחות עסקיים
תודעת שירות ותקשורתיות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
תואר אקדמי
שנתיים ניסיון במתן תמיכה אפליקטיבית
ניסיון במתן מענה ללקוחות עסקיים
תודעת שירות ותקשורתיות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.