מוקד שירות של חברה גדולה ומוכרת בהקמה חדשה- באשדוד!!!!!
תחילת קורס 1.4.24
שעות נוחות!!!!
פרופיל :
מתן מענה טלפוני בשיחות נכנסות ללקוחות החברה בתחומים טכניים ופיננסיים.
התפקיד דורש התמודדות מול התנגדויות של לקוחות, מתן פתרונות- זיהוי צורך, הענקת פתרון וסגירת מעגל טיפול.
היקף משרה:
ימים א'-ה' בין השעות: 16:00- 08:00 + ימי שישי לסירוגין (7.45-12.00).
הכשרה כ 3 שבועות – קורס יוקרתי שהשווי שלו 1200 ש"ח! (ישנה התחייבות ל 6 חודשים)
שכר : 32.5 ₪ בונוס עד 7₪ לשעה