אם אתה מנהל שירותי ומקצועי, ומעונין להשתלב ולהתקדם בעבודה בסביבה טכנולוגית נעימה ומאתגרת נשמח לעניין אותך במשרת מנהל מחלקת שירות ותמיכה.
מנהל מחלקת שירות ותמיכה אחראי על ניהול כלל הפניות בנושא תמיכת ה IT ומערכות המידע בארגון תוך ניהול, הפעלה ובקרה שוטפת של כלל הצוותים הרלוונטיים לנושא. במסגרת הניהול ישנה אחריות ישירה לדרגי התמיכה 1,2 וניהול מטריציוני של יתר השותפים לטיפול בפניה במערכות מידע. וזאת החל מרגע קבלת הפניה ועד לסגירת מעגל הטיפול וכל זאת תוך מתן מענה רספונסיבי, שירותי ומקצועי לעמידה ביעדי המחלקה והארגון.
הארגון פעיל 7X24, ונדרשת זמינות מצד המנהל לתקלות קריטיות 7X24X365
מקום העבודה: באזור תל אביב ו/או אילת.
כפיפיות ישירה למנהל תחום תשתיות, IT ושירות
אחריות:
* דיווח וכפיפות ישירה למנהל תחום תשתיות, IT ושירות.
* אחריות על כלל פניות השירות באגף מערכות המידע בחברה.
* ניהול מחלקת תמיכה ושירות המורכבת מדרג 1,2 (8 טכנאים)בכפיפות ישירה והפעלה מטריציונית של דרגי 3,4
* ניהול מערך התמיכה והשירות- בקרה, תיעדוף, טיפול בתקלות ובקשות תוך עמידה בסטנדרטים גבוהים של מדדי שירות ושביעות רצון המשתמשים. בקרה וטיפול באסקלציה לדרגים השונים.
* אחריות על ניהול פרויקטי תשתית בדרג 1/2 כגון: שדרוג מ"ה במחשבים בחברה
* אחריות על פתרון ומעקב הקריאות המטופלות עי צוותי התמיכה השונים
* גיבוש שיטות ותהליכי עבודה עבור הצוות תיעוד וכתיבת נוהלי עבודה, ניהול הידע, שיפור תהליכי עבודה קיימים ואוטומציה לייעול תפעול המערכות
* ליווי תהליכי הטמעה של מערכות חדשות בסיוע הצוות- העברת משימות
* מעקב, בקרה ודיווח על ביצועי הצוות תוך שיפור מתמיד- העברת דוחות על בסיס חודשי למנהלים
* חניכה והובלת הצוות לעמידה ביעדי המחלקה והארגון, פיתוח העובדים
* ניהול נכסי ה IT הארגוני, מעקב והוצאות דרישות לציוד
* ניסיון מעשי כמנהל מחלקת/צוות תמיכה של שנתיים לפחות בארגון בינוני/גדול.
* ניסיון בניהול ובקרה של תהליך התמיכה קצה לקצה כולל ביצוע בקרות על עמידה ב SLA, ובמדדי השירות הרלוונטיים
* יכולת ניהול עובדים המפוזרים במספר אתרים בארץ.
* ניסיון בתמיכה טכנית ומתן פתרונות בסביבה מרובת משתמשים
* ידע טכני מעשי בסביבה מרובת מערכות – WIN הכרות עם שירותי מייקרוסופט, ידע בחומרה, תוכנה, רשתות תקשורת LAN/WAN/WIFI,
תחנות עבודה WIN 10 הכרות עם הכנת אימגים, ידע בשרתים WIN19-22, AD, GPO, AZURE AD
* בעל רמת שירותיות גבוהה מאוד, יכולת עמידה בעומס עבודה גבוהה, ריבוי משימות ובמצבי לחץ, יחסי אנוש ותקשורת טובה עם עובדים
* יכולת לימוד גבוהה ומוסר עבודה גבוהה
* יתרון לבעל הסמכות MCSA CCNA
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.