למוקד שירות לקוחות טלפוני דרוש/ה אחמ"ש/ית.
התפקיד כולל:
* אחריות על תפעול הפעילות השוטפת וביצוע בקרות בזמן אמת על פעילות הנציגים במשמרת,
דיווח ריכוז וניהול אירועים חריגים באונליין.
* אחריות על ניתוב השיחות והפניות המתקבלות בערוצים השונים(טלפון / דיגיטל).
* טיפול בפניות מורכבות ומענה לשיחות אחראי ( מנהל ) ומענה טלפוני ללקוחות בשעת הצורך.
* עבודה מרובה מול ממשקים שונים בחברה.
* הדרכה וליווי של נציגים חדשים בכניסה לתפקיד וייעוץ מקצועי לנציגים הקיימים.
העבודה במשמרות נוחות וגמישות.
התפקיד כולל:
* אחריות על תפעול הפעילות השוטפת וביצוע בקרות בזמן אמת על פעילות הנציגים במשמרת,
דיווח ריכוז וניהול אירועים חריגים באונליין.
* אחריות על ניתוב השיחות והפניות המתקבלות בערוצים השונים(טלפון / דיגיטל).
* טיפול בפניות מורכבות ומענה לשיחות אחראי ( מנהל ) ומענה טלפוני ללקוחות בשעת הצורך.
* עבודה מרובה מול ממשקים שונים בחברה.
* הדרכה וליווי של נציגים חדשים בכניסה לתפקיד וייעוץ מקצועי לנציגים הקיימים.
העבודה במשמרות נוחות וגמישות.
דרישות:
ניסיון בשירות לקוחות מעל שנה חובה
ניסיון בכיר / אחמ״ש- יתרון
עבודה במשמרות
תודעת שירות גבוה, יכולת הנעת עובדים, יחסי אנוש טובים, אחריות וחריצות
עבודה תחת לחץ רב, הפעלת שיקול דעת וקבלת החלטות.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
ניסיון בשירות לקוחות מעל שנה חובה
ניסיון בכיר / אחמ״ש- יתרון
עבודה במשמרות
תודעת שירות גבוה, יכולת הנעת עובדים, יחסי אנוש טובים, אחריות וחריצות
עבודה תחת לחץ רב, הפעלת שיקול דעת וקבלת החלטות.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.