דרוש/ה עובד/ת מנהל וזכאות.
תאור התפקיד:
חישוב הזכאות וסוגי העזרה המגיעים לפונה והעברתם לאישור הממונה.
הסברת כללי ונוהלי הפנייה לקבלת עזרה לכל דורש והדרכתו בהשגת מסמכים למימוש זכויות, אחריות לביצוע החלטות הזכאות ולבדיקה חוזרת.
בדיקת הכנסות הפונה ומצבו הרפואי ע"י איסוף מידע ממקורות שונים.
עריכת חישובי זכאות וסוגי עזרה המגיעים לפונה והעברתם לאישור הממונה וטיפול בכל ההליכים ואופן התשלום.
יזום וביצוע חקירות כלכליות לגבי פונים שאין מידע ברור על הכנסתם.
קשר עבודה שוטף עם הפיקוח במשרד הרווחה ומסגרות טיפול.
קשר עבודה שוטף עם העובדים הסוציאליים והדרכתם בנושא זכאות המטופלים.
מעקבים אחר קליטת ילדים במסגרות השונות, אחר המחאות ממשרד הרווחה והרשות המקומית, ואחר קליטת שינויים ודיווח חודשי למשרד הרווחה.
אחריות לביצוע שירותי מזכירות.
ריכוז הוצאות וקליטות במסגרות והעברתם בכל רבעון למנהלת אגף אמרכלות וזכאות
תנאי ההעסקה:
העובד יועסק במתח דרגות 7-10 בדירוג המנהלי או במתח דרגות 37-40 בדירוג המח"ר.
שתי משרות 50%-100%.
מועמד שייבחר ישובץ במערך החירום העירוני.
תאריך הגשת המועמדות: 17.4.24 00:00.
תאור התפקיד:
חישוב הזכאות וסוגי העזרה המגיעים לפונה והעברתם לאישור הממונה.
הסברת כללי ונוהלי הפנייה לקבלת עזרה לכל דורש והדרכתו בהשגת מסמכים למימוש זכויות, אחריות לביצוע החלטות הזכאות ולבדיקה חוזרת.
בדיקת הכנסות הפונה ומצבו הרפואי ע"י איסוף מידע ממקורות שונים.
עריכת חישובי זכאות וסוגי עזרה המגיעים לפונה והעברתם לאישור הממונה וטיפול בכל ההליכים ואופן התשלום.
יזום וביצוע חקירות כלכליות לגבי פונים שאין מידע ברור על הכנסתם.
קשר עבודה שוטף עם הפיקוח במשרד הרווחה ומסגרות טיפול.
קשר עבודה שוטף עם העובדים הסוציאליים והדרכתם בנושא זכאות המטופלים.
מעקבים אחר קליטת ילדים במסגרות השונות, אחר המחאות ממשרד הרווחה והרשות המקומית, ואחר קליטת שינויים ודיווח חודשי למשרד הרווחה.
אחריות לביצוע שירותי מזכירות.
ריכוז הוצאות וקליטות במסגרות והעברתם בכל רבעון למנהלת אגף אמרכלות וזכאות
תנאי ההעסקה:
העובד יועסק במתח דרגות 7-10 בדירוג המנהלי או במתח דרגות 37-40 בדירוג המח"ר.
שתי משרות 50%-100%.
מועמד שייבחר ישובץ במערך החירום העירוני.
תאריך הגשת המועמדות: 17.4.24 00:00.
דרישות:
דרישות סף:
12 שנות לימוד לפחות.
התחייבות לצאת לקורס מנהל וזכאות של משרד הרווחה.
ניסיון של חצי שנה לפחות בשירותי רווחה מוניציפאליים או בתחום הנהלת חשבונות.
המועמד נדרש לצרף תיעוד מפורט להוכחת עמידתו בדרישות התפקיד.
מועמד שלא יצרף תיעוד כאמור תיפסל מועמדותו על הסף.
כישורים נוספים:
תקשורת בין אישית טובה, מוכוונות שירות.
עדיפות תינתן למועמד שסיים קורס עובד מנהל וזכאות של משרד הרווחה
עדיפות תינתן לבעל תעודת בגרות או לבעל תואר אקדמי המוכר ע"י המל"ג.
בעל ניסיון של שנה לפחות בעבודה עם מערכות ממוחשבות לרבות תוכנת ה"אופיס".
בעל יכול הבעה בכתב ובע"פ בשפה העברית ברמה גבוהה.
יתרון לבעלי תעודה הנהלת חשבונות סוג 1.
יכולת ארגון ותכנון משימות בקפדנות ודייקנות ויכולת עמידה בלוחות זמנים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
דרישות סף:
12 שנות לימוד לפחות.
התחייבות לצאת לקורס מנהל וזכאות של משרד הרווחה.
ניסיון של חצי שנה לפחות בשירותי רווחה מוניציפאליים או בתחום הנהלת חשבונות.
המועמד נדרש לצרף תיעוד מפורט להוכחת עמידתו בדרישות התפקיד.
מועמד שלא יצרף תיעוד כאמור תיפסל מועמדותו על הסף.
כישורים נוספים:
תקשורת בין אישית טובה, מוכוונות שירות.
עדיפות תינתן למועמד שסיים קורס עובד מנהל וזכאות של משרד הרווחה
עדיפות תינתן לבעל תעודת בגרות או לבעל תואר אקדמי המוכר ע"י המל"ג.
בעל ניסיון של שנה לפחות בעבודה עם מערכות ממוחשבות לרבות תוכנת ה"אופיס".
בעל יכול הבעה בכתב ובע"פ בשפה העברית ברמה גבוהה.
יתרון לבעלי תעודה הנהלת חשבונות סוג 1.
יכולת ארגון ותכנון משימות בקפדנות ודייקנות ויכולת עמידה בלוחות זמנים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.