לחברה בתחום ההשכלה, דרוש/ה מנהל /ת קמפיינים PPC Google – ניהול בפועל של קמפיינים ממומנים בתקציבים גבוהים, מעקב אחר דוחות הפעילות הממומנת בגוגל, בפייסבוק, טאבולה, אאוטבריין ולינקדאין.
מחקר מילות מפתח לזיהוי הזדמנויות עם פוטנציאל גבוה לביצועים אופטימליים בקמפיינים.
מעקב ואופטימיזציה של תקציבי הקמפיין.
ביצוע בדיקות A/B וניתוח מבוסס נתונים לשיפור מתמיד של יצירתיות המודעות, דפי הנחיתה ושערי ההמרה.
משרה מלאה, משרדים בתל אביב
מחקר מילות מפתח לזיהוי הזדמנויות עם פוטנציאל גבוה לביצועים אופטימליים בקמפיינים.
מעקב ואופטימיזציה של תקציבי הקמפיין.
ביצוע בדיקות A/B וניתוח מבוסס נתונים לשיפור מתמיד של יצירתיות המודעות, דפי הנחיתה ושערי ההמרה.
משרה מלאה, משרדים בתל אביב
דרישות:
ניסיון בתפקיד כאיש קמפיינים SEM / PPC לפחות שנתיים בתקציבים גבוהים
היכרות מעמיקה עם פלטפורמת GOOGLE ADS – חובה
נסיון בכלים לניתוח דאטה – Google analytics – חובה
ידע רב באופטימיזציה, ניטור קהלים ושיפור תוצאות – חובה
ידע ב Tag manager ומעקב המרה – יתרון
היכרות עם פלטפורמות נוספות- פייסבוק, טיקטוק, טאבולה – יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
ניסיון בתפקיד כאיש קמפיינים SEM / PPC לפחות שנתיים בתקציבים גבוהים
היכרות מעמיקה עם פלטפורמת GOOGLE ADS – חובה
נסיון בכלים לניתוח דאטה – Google analytics – חובה
ידע רב באופטימיזציה, ניטור קהלים ושיפור תוצאות – חובה
ידע ב Tag manager ומעקב המרה – יתרון
היכרות עם פלטפורמות נוספות- פייסבוק, טיקטוק, טאבולה – יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.