תיאור התפקיד:
מתן שירות פרונטלי וטלפוני למטופלים בנושאים אדמיניסטרטיביים
טיפול כולל בנושא תורים למרפאה – זימון מטופלים, שינוי מועד, מתן מידע ועוד
הכנת תיקי המטופלים המוזמנים למרפאה, ריכוז מסמכים רפואיים וטפסים רלוונטיים
קבלה אדמיניסטרטיבית של מטופלים המגיעים למרפאה והפנייתם לגורמי הטיפול השונים
סיוע למטופל בהשגת המסמכים הנחוצים בהתאם לצורך
תיעוד ודיווח על פעולות שבוצעו במרפאה במערכות ממוחשבות
תקשורת שוטפת עם מטופלים ועם יחידות בתוך בית החולים
תיוק, סריקת חומר רפואי ומנהלי לתיק המטופל וביצוע משימות משרדיות נוספות בהתאם לצורך ולהנחיות
למידע אודות התפקיד יש להיכנס לאתר גובו דרושים המרכז את כל המשרות הממשלתיות במדינת ישראל.