למשרד פרסום מוביל בתחום המוזיקה והתרבות, מחפשים מנהלת מחלקת קמפיינים לניהול פעילות התקציבים בחברה וניהול צוות קמפיינרים. אופי העבודה עובר בכל הרבדים והוא מהווה נדבך משמעותי בארגון – פרפורמנס, ניהול פרויקטים, הבנה עמוקה בעולמות השיווק והפרסום, הובלה מקצועית של צוות העובדים, בניית תהליכי עבודה בריאים ומקצועיים בעולמות הקמפיינים, עם יחסי אנוש טובים ויכולת הובלה ואחריות.
דרישות:
– ניסיון מחלקה/צוות קמפיינרים של שנה ומעלה
– ניסיון עמוק במערכות הפרסום של מטא, גוגל, טיקטוק, אאוטבריין, טאבולה (חייבת רמה עמוקה בכל הפלטפורמות וסוגי הקמפיינים) של שנתיים ומעלה
– הבנה בניהול תקציבים ואסטרטגיות פרסום דיגיטליות משולבות
– ניסיון של ניהול צוותי עבודה
-ניסיון בניהול לקוחות ופרויקטים רחבי היקף ושלל ערוצי פרסום
– יחסי אנוש מעולים ואינטילגנציה רגשית גבוהה – חובה חובה חובה
– רצון ומוטיבציה להצטרף לחברה צעירה ומתפתחת
– ידע ורצון לפתח את הצוותים המקצועיים ולהוביל תהליכי ייעול ושיפור
-ניסיון משמעותי במשרדי פרסום – חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
– ניסיון מחלקה/צוות קמפיינרים של שנה ומעלה
– ניסיון עמוק במערכות הפרסום של מטא, גוגל, טיקטוק, אאוטבריין, טאבולה (חייבת רמה עמוקה בכל הפלטפורמות וסוגי הקמפיינים) של שנתיים ומעלה
– הבנה בניהול תקציבים ואסטרטגיות פרסום דיגיטליות משולבות
– ניסיון של ניהול צוותי עבודה
-ניסיון בניהול לקוחות ופרויקטים רחבי היקף ושלל ערוצי פרסום
– יחסי אנוש מעולים ואינטילגנציה רגשית גבוהה – חובה חובה חובה
– רצון ומוטיבציה להצטרף לחברה צעירה ומתפתחת
– ידע ורצון לפתח את הצוותים המקצועיים ולהוביל תהליכי ייעול ושיפור
-ניסיון משמעותי במשרדי פרסום – חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.