זמנית
פורסם לפני יותר מחודש
פורסמה ברשת
We are looking for an Office Manager who will join the HR team on the Israeli site for a temporary position between 1/4 to 20/5

You Will:

Responsible for office operation and maintenance, including food and other supply orders, managing cleaning services, deliveries, office supplies and more.
Responsible for the facilities, including communication with the property owner and relevant vendors.
Be the face of the office to greet visitors and welcome/onboard new employees on their first and last day.
Vendor management price negotiations, contracts, opening vendors
Administrative help to employees- Travel insurance, US visa renewal, employment visa renewal, etc.
job id :R_101697

Requirements:
1 year of experience in similar roles.
Proficiency in English, both written and verbal, is necessary
Proficient in MS Office, Excel
Positive and friendly attitude with a love for teamwork
Exceptional organizational, planning and time management capabilities
Strong multitasking and prioritization skills

This position is open to all candidates.
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמה למשרה
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
כישורים חסרים
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
דוברי שפות
כפר יונהנתניהקדימה צורןרעננה
פורסם לפני יותר מחודש
לחברה בתחום האנרגיה דרוש/ה מזכירה למחלקת מכירות. העבודה כוללת קשר ישיר עם לקוחות קיימים של החברה,הכולל הגשת הצעות מחיר- מכירה ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
To support the Superintendent, Board, Faculty, Staff, and the Leadership Team through collaboration on projects, providing high-level administrative and clerical ...
דוברי שפות
ראשון לציון
פורסם לפני יותר מחודש
התפקיד כולל עזרה ותמיכה אדמיניסטרטיבית למנהלי הפרויקטים בשטח.מעקב אחר דוחות, שליחת טפסים, תיאומים, מתן מענה לממשקים פנימיים, תפעול, טיפול בנושאים ...
דוברי שפות
רעננה
פורסם לפני יותר מחודש
We are seeking an experienced global IT Team Leader to oversee and manage our international organization's information technology operations. The ...
אזור מרכז - גוש דן
פורסם לפני יותר מחודש
דרושה רכזת אדמיניסטרטיבית. דרישות: – תואר ראשון. – בקיא באקסל. – ניסיון קודם באדמיניסטרציה. – רמה אישית טובה ויחסי אנוש ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
Were growing rapidly, fueled by the industrys leading product, and by the constant innovation of our customers, big and small, ...
דוברי שפות
פתח תקווה
פורסם לפני יותר מחודש
We offer hope to patients suffering from rare and severe diseases by forming partnerships with emerging biotech companies to accelerate access ...
דוברי שפות
נתניה
פורסם לפני יותר מחודש
דרוש/ה מנהל /ת משרד אחראי/ת ובעל/ת יכולת ארגון ותכנון, לניהול המשרד. התפקיד כולל אחריות על ארגון פגישות, לוחות זמנים ומשימות ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
we are hiring and looking for an Office Admin & Employee Experience. We are looking for someone carrying, with the best ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
דרוש/ה סטודנט/ית תעשיה וניהול / מנהל עסקים / כלכלה למשרה חלקית למחלקת PMOלתפקיד בקרת פרויקטים בתחום התקשרויות, תקציבים, לוחות זמנים ...
בינת סמך
חולון / בת יםיבנהלוד / רמלהמודיעיןפתח תקווהראש העיןראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
פורסם לפני יותר מחודש
דרוש/ה פקיד/ת לחטיבת המטה ההנדסי לחטיבת המטה ההנדסי בנתיבי איילון .– המשרה ממוקמת בעזריאלי ראשונים– שעות עבודה: בימים א-ד 08:00-16:30 ...
פורסם לפני יותר מחודש
לסניף הישראלי של חברה אשר מייבאת מ 700 מפעלים מהעולם, ריהוט משרדי ומלונאי אנו מחפשים פקיד/ת יבוא הזמנות וניהול משרד. המשרה מחולקת ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
we are looking for a temporary replacement, who will join the HR team in our Israeli site, between September 17th ...
דוברי שפות
פתח תקווה
פורסם לפני יותר מחודש
The Vendor Manager will be responsible for overseeing all aspects of vendor relationships and ensure service excellence, including but not ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
תאגיד השמת עובדים זרים מגייס מזכירה.התפקיד כולל:מענה טלפוני, קבלת קהל.התנהלות שוטפת מול המטופלים והעובדים.אדמיניסטרציה שוטפת.התנהלות מול ממשקים רבים (משרדי החוץ, ...
הצגת משרות נוספות