חיפה
פורסם לפני יותר מחודש
פורסמה ברשת
משרד עורכי דין מגייס מנהלת אדמיניסטרטיבית למשרה מלאה.

במסגרת התפקיד:
1. ניהול יומנים של השותפים כולל תיאומי פגישות;
2. מענה טלפוני;
3. ריכוז וארגון משימות של השותפים כולל מעקבים אחרי ביצוע;
4. מתן מענה רוחבי בכל נושא אדמיניסטרטיבי, פנים ארגוני (מול עובדים) חוץ ארגוני (מול לקוחות);

דרישות:
– ניסיון אדמיניסטרטיבי של 3 שנים לפחות.
– יכולת בינאישית גבוהה וגמישות מחשבתית המאפשרת ניהול לו"ז.
– יתרון לניסיון עבודה קודם במשרד עורכי דין.
– יכולת עבודה תחת לחץ ונכונות לעבודה מאומצת.
– יכולת עבודה עבודה בצוות.
– תואר ראשון – יתרון.
– שליטה ביישומי מחשב (עודכנית, נט המשפט מערכת כלים שלובים) וביישומי אופיס (וורד ואקסל). המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמה למשרה
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
כישורים חסרים
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
פורסם לפני שבוע 1
תמיכה למנהל המכירות ופעילות סוכני המכירות באופן שוטף ויומיומי. ניהול ומעקב אחר לידים,הפקה ומשלוח הצעות מחיר פשוטות/הסכמי טעינה ציבורית, ניהול ...
דוברי שפות
פורסם לפני חודש 1
אחריות ומתן שירותים אדמיניסטרטיביים:o ניהול יומנים.o כתיבת פרוטוקולים ומסמכים.o סיוע במעקב ביצוע תקין של תהליכים ומשימות.o הכנת דו"חות אקסל ומצגות.עבודה ...
לדוברי שפות
פתח תקווהראש העין
פורסם לפני חודש 1
לחברה ממשלתית בפתח תקווה דרוש/ה מזכיר/ה זמני/ת למשך 9 חודשים + אופציה התפקיד כולל:– ניהול יומן – תאום פגישות – ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
דרוש/ה מזכיר/ה בכיר/ה עם ניסיון לתפקיד מאתגר ומעניין.הדורש יכולת ארגון וסדר.התפקיד כולל:– ניהול סדר יום, – תיאום פגישות– ניהול משרד וטיפול ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
לחברה יזמית בתחום הבניה הממוקמת ברמת השרון דרוש /ה מנהל /ת אדמיניסטרטיבי /ת.התפקיד כולל:*מענה טלפוני ופרונטלי ללקוחות וספקים.*ניהול יומנים, תיוק ...
אשקלוןבאר שבעשדרות
פורסם לפני יותר מחודש
דרוש/ה מזכיר/ה עצמאית עם יכולת אישית ויוזמה. התפקיד כולל טיפול בנושאים אדמיניסטרטיביים, ניהול הוראות ההזמנה, טיפול בלקוחות וספקים, הנהלת חשבונות ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
לחברת נדלן מובילה דרוש/ה מזכיר/ה ומנהל/ת לקוחות.התפקיד כולל:– ניהול יומנים ותיאום פגישות.– מענה טלפוני ושירות לקוחות.– תמיכה אדמיניסטרטיבית לצוות החברה.– ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
לחברה טכנולוגית דרוש/ה מנהל /ת משרד ועוזר/ת אישי/ת למנכ"ל.משרה מלאה ממשרדי החברה במרכז תל אביבהתפקיד כולל ניהול יומנים ותיאום פגישות, ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
ניהול קו קופות תוך ניתוב עומסים יעילקיצור תהליכי פתיחה וסגירת קופותמכירה שוטפת של מוצרי קופה, תרומות וכרטיסי אשראימתן שירות אפקטיבי ...
דוברי שפות
גבעת שמואלפתח תקווה
פורסם לפני יותר מחודש
ניהול יומנים ותיאום פגישות:* ארגון יעיל של לוח הזמנים של עורכי הדין.* תיאום פגישות עם לקוחות וספקים.מענה טלפוני: * מתן ...
פורסם לפני יותר מחודש
לחברה המובילה בישראל לייעוץ עסקי דרוש/ה פקיד/ת קבלה. התפקיד כולל: – ניהול יומנים ותיאום פגישות– סיוע למנכ"ל החברה, וכמו כן תמיכה ...
דוברי שפות
גבעת שמואל
פורסם לפני יותר מחודש
משרה מלאה, א-ה, 8-16:30 (נכונות לשעות נוספות במידת הצורך). קבלת קהל וניהול אדמיניסטרטיבי – ניהול יומנים ותיאום פגישות ניהול ממשק ...
הצגת משרות נוספות