לחברת IT ותיקה, קטנה ואיכותית המספקת שרותי IT לעשרות חברות דרוש /ה נציג /ת צוות לעבודה מול לקוחות החברה.
העבודה הינה משרה מלאה ממשרדי החברה בראשון לציון בשילוב עם נסיעות ללקוחות מעת לעת.
העבודה הינה משרה מלאה ממשרדי החברה בראשון לציון בשילוב עם נסיעות ללקוחות מעת לעת.
דרישות:
– לפחות שנתיים ניסיון בעבודת Helpdesk ושנה ניסיון ב system.
– ידע וניסיון מעשי מוכח בסביבת שרתים של מיקרוסופט לרבות סביבת 365.
– ידע וניסיון מעשי מוכח בתפעול וניהול של ציוד תקשורת לרבות מתגים ו firewalls.
– ניסיון בעבודה ותחזוקה בסביבת MAC – יתרון משמעותי.
– ידע בכתיבת סקריפטים ב power shell – יתרון.
היכרות עם מערכות הפעלה של לינוקס – יתרון.
– יכולת הובלת פרוייקטים ועבודה עצמאית.
– יכולת עמידה במצבי לחץ של מספר פניות בו זמנית.
– יכולת לשמור על אנרגיות גבוהות וחיוביות גם במצבים מורכבים ומאתגרים.
– יחסי אנוש מעולים – חובה.
– סדר וארגון – חובה.
– שירותיות גבוהה – חובה.
– יציבות תעסוקתית, הסמכות והכשרות על חשבון החברה, אפשרויות קידום.
– המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
– לפחות שנתיים ניסיון בעבודת Helpdesk ושנה ניסיון ב system.
– ידע וניסיון מעשי מוכח בסביבת שרתים של מיקרוסופט לרבות סביבת 365.
– ידע וניסיון מעשי מוכח בתפעול וניהול של ציוד תקשורת לרבות מתגים ו firewalls.
– ניסיון בעבודה ותחזוקה בסביבת MAC – יתרון משמעותי.
– ידע בכתיבת סקריפטים ב power shell – יתרון.
היכרות עם מערכות הפעלה של לינוקס – יתרון.
– יכולת הובלת פרוייקטים ועבודה עצמאית.
– יכולת עמידה במצבי לחץ של מספר פניות בו זמנית.
– יכולת לשמור על אנרגיות גבוהות וחיוביות גם במצבים מורכבים ומאתגרים.
– יחסי אנוש מעולים – חובה.
– סדר וארגון – חובה.
– שירותיות גבוהה – חובה.
– יציבות תעסוקתית, הסמכות והכשרות על חשבון החברה, אפשרויות קידום.
– המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.