פורסם לפני יותר מחודש
פורסמה ברשת
This is a Temp. replacement for Maternity Leave for a 6-month assignment.
Power the Future with us! We are a global leader in high-performance smart energy technology, with over 5000 employees, offices in 34 countries, and millions of products installed in over 133 countries. Our diverse product offering comprises intelligent solar inverters, battery Storage, backup systems, EV charging, and complete home energy management ecosystems. By leveraging world-class engineering capabilities and with a relentless focus on innovation, we strive to create a world where clean, green energy from the sun is the primary source of power for our homes, businesses, and just about everywhere we thrive. The Office Administrator will be responsible to provide end-to-end office management services to our UK team. Employment: Temp. Part-Time What will you be doing?
* Managing meetings in the main UK office, managing external visits and guests to the company.
* New staff introduction and orientation.
* Office courier management in and out of the office.
* Setup of appointments, conferences, and managing meeting rooms as necessary.
* Management of office requirements, consumables, etc.
* Upkeep of all utility and supplier month-to-month invoices and payments with the finance team.
* Purchasing of office supplies and equipment.
* Coordinate and implement relevant office documentation, such as order, expense, contract etc.
* General reception duties within the office.
* Organize team building events and Christmas parties.
* Manage asset registers, such as company cars and IT equipment.
Country:
United Kingdom.
City:
St. Neots.

Requirements:
Requirements:
* Previous experience working in a similar position in technology company an advantage.
* Advanced computer skills in Microsoft applications.
* Fluency in English.
* Strong organizational skills and interpersonal skills.
* Able to work independently within deadlines.
* Self-motivated.
* Very strong written and oral communication skills.
* Excellent people and management skills.
We recognizes its talented and diverse workforce as a key competitive advantage. Our business success is a reflection of the quality and skill of our people. We are committed to seeking out and retaining the finest human talent to ensure top business growth and performance.

This position is open to all candidates.
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמה למשרה
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
כישורים חסרים
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
דוברי שפות
אור עקיבאפרדס חנה כרכורקיסריה
פורסם לפני יותר מחודש
תפעול שירותי אדמיניסטרציה באתר: תאומי פגישות, ניהול יומן, ניהול משרד, טיפול בדואר נכנס ויוצא ומענה טלפוניהתנהלות מרובה מול ספקים, קבלנים ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
לחברת הייטק בינלאומית בתל אביב דרוש/ה מנהל /ת משרד ורווחה לחברת הייטק בתל אביבבמסגרת התפקיד ניהול המשרד, ביצוע הזמנות, מטלות ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
למשרד עו"ד דרוש /ה מזכיר /ה.התפקיד כולל: ניהול משרד שוטף, מענה לטלפונים, תיאומי פגישות וניהול יומנים ועוד.העבודה במשרה מלאה בין ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
למרפאת שיניים מקצועית בקרית מוצקין דרושה מזכירה.משרה מלאה עם שעות גמישות. דרישות: ניסיון קודם במזכירות (מומלץ בתחום רפואי).כישורים בין-אישיים מעולים.שליטה ...
Malam מערכות
דוברי שפות
אריאלמטה בנימיןמעלה אדומים
פורסם לפני יותר מחודש
חברת ראשים, חברת בת מקבוצת- Malam-Team. מגייסת מנהל/ת אדמניסטרציה מנוסה.אנחנו מחפשים אדם מוכשר ובעל/ת מוטיבציה להצטרף לצוות שלנו ולהשתתף בניהול ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
תחומי אחריות: ניהול מלא של המשרדמזכירות וניהול לוחות זמניםמתן מענה כללי לספקים ניהול תשלומים ומעקב חשבוניותאחריות על רווחת העובדים במשרדקבלת ...
ראשון לציון
פורסם לפני יותר מחודש
לחברת הסעדה מוסדית דרוש/ה רכז/ת אדמינסטרציה באתר בראשון לציון. במסגרת התפקיד קליטות והקמות של עובדים מעקב אחר נוכחות ביצוע הזמנות ...
דוברי שפות
נתיבות
פורסם לפני יותר מחודש
מחפשים עובד/ת לחצי משרה לניהול משרד בחברת איטום דרישות: חובה ידע בoffice. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
פורסם לפני יותר מחודש
– ניהול יומנים למנהלי אגפים, תחומים ומחלקות.-תיאום הדרכות לעובדי החטיבה וביצוע זימונים.-תמיכה תפעולית במנהלי החטיבה.-הכנת מצגות.-הזנת הסכמי ספקים, תפעול והזנת ...
ראשון לציוןשוהם
פורסם לפני יותר מחודש
תפעול שירותי אדמיניסטרציה באתר: תאומי פגישות, ניהול יומן, ניהול משרד, טיפול בדואר נכנס ויוצא ומענה טלפוני. התנהלות מרובה מול ספקים, ...
ראשון לציון
פורסם לפני יותר מחודש
לחברת שרותי ענן ואינטרנט בראשון לציון מערב מחפשים תומכת טכנית ראשונית עם יכולות ניהול משרד להצטרף לצוות שלנוסוג המשרה – ניהול ...
Mobileye
פורסם לפני יותר מחודש
The positionSeeking an ambitious Executive Admin for our DI Department.This role is critical in supporting departmental efficiency through administrative tasks ...
ישרוטל
מעלה אדומים
פורסם לפני יותר מחודש
למלון היוקרה אוריינט בירושלים דרוש/ה מנהל/ת מכירות אירועים, קבוצות וכנסיםמשרה בכירה
פורסם לפני יותר מחודש
דרוש/ה עובד/ת לניהול משרד באזור תעשייה חולון.משרה מלאה.הגעה עצמאית. דרישות: אנגלית חובה כתיבה ודיבור ברמה גבוהה המשרה מיועדת לנשים ולגברים ...
הצגת משרות נוספות