ישראכרט מגייסת נציגי.ות למוקד WhatsApp לצוות אישורים!
תחילת קורס ההכשרה- 10.04.24 – 3 שבועות בהם נלמד אתכם.ן את כל מה שאתם.ן צריכים לדעת!
איך היום שלך יראה?
– מענה לפניות בווטסאפ ללקוחות פרטיים בנושא אישור עסקאות, אובדן וגניבת כרטיסים.
– שיח טלפוני ודיגיטאלי עם לקוחות החברה בערוצי התקשורת השונים לרבות: וואטסאפ, פייסבוק, מיילים, נגישות ועוד. (כ-30% מהשיחות הן במענה טלפוני)
– ניהול שיחות במקביל עם מספר לקוחות תוך חתירה לאיכות שירות מצוינת ועמידה ביעדי השירות.
– חשיפה לעולמות הדיגיטל, השירות והשיווק ותרגומם בשירות ללקוח (מהויות עסקה, הטבות, הלוואות, קרדיט, פירעון עסקה וכו')
שעות פעילות המוקד:
– המוקד פעיל בימים א'-ה' בין השעות 08:45-17:00 + משמרות ערב עד 21:00 + ימי שישי עד השעה 13:00
– משרה מלאה: 5 משמרות בשבוע, מתוכן 2 משמרות ערב
– אופציה למשרה חלקית: 4 משמרות בשבוע, מתוכן 2 משמרות ערב – *עבודה בימי א' – חובה*
– ימי שישי: פעם בחודש – משמרת של 5 שעות עד 13:00 במשרה מלאה וחלקית
פינוקים? עלינו! : בניין חדש ומפנק, חדר כושר וחוגי ספורט בחינם(!), 3 מסעדות וחנות נוחות, אירועים, גיבושים, נופשים, שוברים, מתנות, תנאים סוציאליים ועוד!