תיאור התפקיד:
מתן שירות ותמיכה לעובדי אגד הן בשליטה מרחוק והן בתמיכה פרונטאלית.
פתרון תקלות תפעול שונות (מערכות הפעלה ואופיס וכן אפליקציות ייעודיות של הארגון)
ביצוע התקנות מחשבים וציודי קצה וטיפול בבקשות כגון מתן הרשאות למגוון אפליקציות.
התפקיד כולל תמיכה טלפונית HD וגם עבודת טכנאי שטח
טיפול בתקלות מערכת הפעלה 10 WIN בתחנות עבודה
תיעוד קריאות וטיפולן על ידי מערכת SYSAID

איש/ת IT|הייטק-כללי|מנהל/ת רשת|תקשורת / שו"ב
אריאלמטה בנימיןמעלה אדומים
פורסם לפני יותר מחודשיים
פורסמה ברשת