להלן הפרופיל והדרישות:
• נכונות להשקעה ועמידה ביעדי מכירות חודשיים
• ניסיון במכירת אירועים – יתרון
• ניהול קשרי לקוחות לאורך זמן
• הכרות עם סביבת העבודה שכוללת עורכי דין, מגשרים , בוררים, מדריכים, מנהלי משאבי אנוש, מנהל הדרכה, בעלי
תפקידים בארגונים בסביבה העסקית.
• אוריינטציה מכירתית
• יחסי אנוש מעולים
עברית ואנגלית טובה
שליטה בתוכנות אופיס + פווארלינק
להלן הגדרות התפקיד המוצע:
• העובד ישתייך למערך המכירות של החברה ומתוקף כך יבצע פניות יזומות ללידים המתקבלים בחברה, בפלטפורמות השונות.
• העובד יצטרך ליזום ולהיות פרואקטיבי וליצור הפניות ולידים חדשים, לתאם פגישות מכירה , למכור ולהחתים על הסכמים המקובלים בחברה.
• ניהול מידע במערכות מידע שונות ("פאוורלינק") בהן עושה החברה שימוש. לרבות "בק אופיס" ופעולות נדרשות במחלקת המכירות.
• עבודה בתאום ובשיתוף פעולה עם מחלקת התפעול ממעמד המכירה ועד ההוצאה לפועל של האירוע, על פי מנגנוני עבודה הקיימים בחברה.
• ביצוע סקרים להבנת צרכים מעת לעת אל מול לקוחות החברה.
• הכנת דוחות מכירה שבועיים/חודשיים/שנתיים לפי דרישות החברה והמנהל הישיר.
• השתתפות בישיבות צוות מחלקתיות ובישיבות נוספות לפי שיקול דעת החברה.
• עמידה ביעדי מכירות תקופתיים כפי שיוגדרו מעת לעת
• החברה שומרת על זכותה לבצע התאמות במערך המכירה מעת לעת בהתאם לצרכי החברה.
משרה מלאה : 09:00: – 18:00