לחברה היושבת בפתח תקווה דרוש/ה מנהל /ת תיקי לקוחות.
ניהול תיקי לקוחות עיסקיים- קיימים וחדשים, ניתוח נתונים, הפקת דוחות, גיוס לקוחות חדשים, ניהול משא ומתן- סגירת עסקאות.
כתיבת הצעות מחיר, ייצוג החברה מול לקוחות וספקים. שיתוף פעולה עם מחלקות פנים ארגוניים.
עובד/ת חברה מיום הראשון, א-ה 8:00-17:00, ישנה גמישות בשעות.
ניהול תיקי לקוחות עיסקיים- קיימים וחדשים, ניתוח נתונים, הפקת דוחות, גיוס לקוחות חדשים, ניהול משא ומתן- סגירת עסקאות.
כתיבת הצעות מחיר, ייצוג החברה מול לקוחות וספקים. שיתוף פעולה עם מחלקות פנים ארגוניים.
עובד/ת חברה מיום הראשון, א-ה 8:00-17:00, ישנה גמישות בשעות.
דרישות:
ניסיון בניהול תיקי לקוחות- חובה.
ניסיון בעבודה עם אקסל, הפקת דוחות וניתוח נתונים- חובה.
ידע בתוכנת פריורטי או SAP – יתרון רב.
ניסיון בשיווק – יתרון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
ניסיון בניהול תיקי לקוחות- חובה.
ניסיון בעבודה עם אקסל, הפקת דוחות וניתוח נתונים- חובה.
ידע בתוכנת פריורטי או SAP – יתרון רב.
ניסיון בשיווק – יתרון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.