חברת הייטק גלובלית ומצליחה ברחובות מגייסת קדם/ת הזמנות רכש לתפקיד התחלתי ומתאגר.
במסגרת התפקיד-
אחריות על תפעול וקידום תהליכי רכש מרגע פתיחת הזמנת הרכש ועד הגעת החומר למחסני החברה.
פתיחת הזמנות רכש לספקים בהתאם לדרישות הרכש ותוכנית ההצטיידות.
בקרה ומעקב מול ספקים על אישור קבלת ההזמנה ותקינותה.
מעקב ובקרה אחר התקדמות תהליך הגעת החומר, תוך פתירת בעיות למול ספקים וקניינים.
תקשור בקרות שינוי מועדי אספקה לפי צורכי קנייני/ות הרכש בחברה.
הפקת דוחות חוסרי רכש ותפעול הזמנות רכש חוזרות כתוצאה מבעיות איכות.
השתתפות בישיבות מקצועיות.
ביצוע אסקלציה והרמות דגלים לבעיות בתהליך אספקת הרכש.
טיפול בבעיות חשבוניות ספקים למול מחלקת הנהלת חשבונות.
עבודה והתנהלות למול גורמי שרשרת אספקה בארגון: יבוא/יצוא, קנייני רכש, תכנון, הנה"ח ועוד.
במסגרת התפקיד-
אחריות על תפעול וקידום תהליכי רכש מרגע פתיחת הזמנת הרכש ועד הגעת החומר למחסני החברה.
פתיחת הזמנות רכש לספקים בהתאם לדרישות הרכש ותוכנית ההצטיידות.
בקרה ומעקב מול ספקים על אישור קבלת ההזמנה ותקינותה.
מעקב ובקרה אחר התקדמות תהליך הגעת החומר, תוך פתירת בעיות למול ספקים וקניינים.
תקשור בקרות שינוי מועדי אספקה לפי צורכי קנייני/ות הרכש בחברה.
הפקת דוחות חוסרי רכש ותפעול הזמנות רכש חוזרות כתוצאה מבעיות איכות.
השתתפות בישיבות מקצועיות.
ביצוע אסקלציה והרמות דגלים לבעיות בתהליך אספקת הרכש.
טיפול בבעיות חשבוניות ספקים למול מחלקת הנהלת חשבונות.
עבודה והתנהלות למול גורמי שרשרת אספקה בארגון: יבוא/יצוא, קנייני רכש, תכנון, הנה"ח ועוד.
דרישות:
השכלה: תואר ראשון או לימודי הנדסאי/ת- חובה
אנגלית ברמה גבוהה (דיבור, קריאה וכתיבה)- חובה
ידע בגרמנית- יתרון
ניסיון קודם בתפקידים מעולמות תפעול ובקרה / אדמיניסטרציה וכד'- חובה
ניסיון קודם בתפקידים מתחומי רכש או שילוח- יתרון
ידע בעבודה עם מערכות OFFICE (בפרט Excel) – חובה
ידע וניסיון בעבודה עם מערכות ERP / SAP – יתרון משמעותי
יכולת גבוהה לעבודה והתנהלות שוטפת למול מערכות מידע רבות.
נדרשת תודעת שירות גבוהה, יכולת התנהלות עצמאית, אסרטיביות וכישורי סדר וארגון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
השכלה: תואר ראשון או לימודי הנדסאי/ת- חובה
אנגלית ברמה גבוהה (דיבור, קריאה וכתיבה)- חובה
ידע בגרמנית- יתרון
ניסיון קודם בתפקידים מעולמות תפעול ובקרה / אדמיניסטרציה וכד'- חובה
ניסיון קודם בתפקידים מתחומי רכש או שילוח- יתרון
ידע בעבודה עם מערכות OFFICE (בפרט Excel) – חובה
ידע וניסיון בעבודה עם מערכות ERP / SAP – יתרון משמעותי
יכולת גבוהה לעבודה והתנהלות שוטפת למול מערכות מידע רבות.
נדרשת תודעת שירות גבוהה, יכולת התנהלות עצמאית, אסרטיביות וכישורי סדר וארגון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.