לחברתנו דרוש/ה מנהל /ת מחלקת רישוי והיתרים לריכוז וניהול צוות מנהלי/ות תיקים.
אנו מחפשים אחר אנשים טובים ומקצועיים שיצטרפו לשורותינו.
אנו מחפשים אחר אנשים טובים ומקצועיים שיצטרפו לשורותינו.
התפקיד כולל:
1. ניהול כללי של המחלקה לרבות- הגדרות יעדים, ניתוב תיקים, קידום תהליכים, הגדרת משימות ותעדופים.
2. ניהול תיקי בפעול – עבודה עצמאית מול לקוחות, רשויות מקומיות וגורמי אשרור שונים.
3. מעורבות במכירות, לקוחות חוצי ארגון ופרוייקטים משמעותיים.
דרישות:
1. נסיון של 3-4 שנים בטיפול ברישוי בניה ו/או רישוי עסקים (ניסיון בהגשה במערכת המקוונת רישוי זמין) – חובה
2. שליטה באוטוקאד – חובה
3. אדריכל או הנדסאי אדריכלות מורשה יתרון משמעותי.
4. רקע מקצועי אחר מהנדס / יועץ כיבוי אש/ נגישות וכד' עשוי להוות יתרון משמעותי
5. ידע בתכנון יתרון
1. נסיון של 3-4 שנים בטיפול ברישוי בניה ו/או רישוי עסקים (ניסיון בהגשה במערכת המקוונת רישוי זמין) – חובה
2. שליטה באוטוקאד – חובה
3. אדריכל או הנדסאי אדריכלות מורשה יתרון משמעותי.
4. רקע מקצועי אחר מהנדס / יועץ כיבוי אש/ נגישות וכד' עשוי להוות יתרון משמעותי
5. ידע בתכנון יתרון
רמה בינאישית:
1. יכולת עבודה עצמאית ועבודה בצוות
2. יכולת עבודה תחת לחץ ועבודה תחת ריבוי משימות
3. סדר וארגון / תהליכיות
4. מישהו/י שיודע לגרום לדברים לקרות, לפצח התנגדויות ולעבור חומות
5. יחסי אנוש ברמה גבוהה
6. אנרגטיות
7. אסרטיביות, כריזמטיות ומשימתיות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.