לחברת EV-EDGE מקבוצת יוניון דרוש.ה רכז.ת שירות ודיגיטל:
– ניתוב, הובלה וטיפול בפניות למוקד שירות הלקוחות באמצעות ערוצי המדיה והדיגיטל השונים.
– טיפול במגוון רחב של לקוחות כגון: לקוחות פוטנציאלים/לקוחות בתהליך מכירה/לקוחות לאחר התקנה.
– ביצוע מעקב פניות במערכות הדיגיטל ושמירה על SLA לפי הנהלים
– תיווך ותיאום בין הלקוח לבין הגורמים הרלוונטיים בחברה בנושאים שירותיים, תפעוליים וכספיים לפי הצורך.
– הטמעת תהליכי אוטומציה במערכות הדיגיטל.
– טיפול בתלונות לקוח ושימור לקוחות.
– ניתוב, הובלה וטיפול בפניות למוקד שירות הלקוחות באמצעות ערוצי המדיה והדיגיטל השונים.
– טיפול במגוון רחב של לקוחות כגון: לקוחות פוטנציאלים/לקוחות בתהליך מכירה/לקוחות לאחר התקנה.
– ביצוע מעקב פניות במערכות הדיגיטל ושמירה על SLA לפי הנהלים
– תיווך ותיאום בין הלקוח לבין הגורמים הרלוונטיים בחברה בנושאים שירותיים, תפעוליים וכספיים לפי הצורך.
– הטמעת תהליכי אוטומציה במערכות הדיגיטל.
– טיפול בתלונות לקוח ושימור לקוחות.
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה רלוונטי מעולמות השירות/ מענה בדיגיטל/ העולם הטכני/ C.S חובה
דוברי שפות נוספות ברמת דיבור וכתיבה – יתרון
תואר ראשון – יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
ניסיון בתפקיד דומה רלוונטי מעולמות השירות/ מענה בדיגיטל/ העולם הטכני/ C.S חובה
דוברי שפות נוספות ברמת דיבור וכתיבה – יתרון
תואר ראשון – יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.