עוזר/ת אדמיניסטרציה בלשכת יו"ר של ארגון גלובלי בפתח תקווה
העבודה היא בצוות!
העבודה היא בצוות!
מה כולל התפקיד?
ניהול יומן, תאום ישיבות ופגישות רבות משתתפים.
תמיכה בניהול סדר היום של יו"ר ומתן מענה שוטף לצרכים מנהלתיים, תיקוף אירועים והכנה לקראת אירועים משמעותיים.
איסוף והכנה של חומרי רקע לקראת פגישות, פורומים ודיונים.
ניהול אדמיניסטרטיבי של כלל פעילות הלשכה הכולל תיאום לו"ז ונסיעות, תיאום עם גורמים במטה בארץ ובחו"ל.
כתיבה מקצועית (בעברית ובאנגלית) ניסוח מיילים ומכתבים, מעבר על מסמכים, חומרים ומצגות.
טיפול ואירוח VIP של אורחים ולקוחות מחו"ל כולל ארגון סיורים תיירותיים ואירוח במפעלי החברה ובמשרדים.
תנאים:
ימי א'-ה' משרה מלאה נכונות לשעות נוספות (משרת אמון! זמינות טלפונית גם מחוץ לשעות העבודה).
יש לציין ציפיות שכר.
תנאי רווחה מעולים כולל קרן השתלמות, אחזקת רכב ועוד המון!
דרישות:
לפחות 3 שנות ניסיון בתפקידי מזכירות בכירה בארגון מורכב, גדול וגלובלי.
עברית ואנגלית ברמה גבוהה מאוד.
יכולת תיעדוף וניהול אפקטיבי של משימות בתנאי לחץ ואי וודאות.
ראש גדול, ראייה רוחבית, שירותיות ויצירתיות.
דיסקרטיות וזמינות גבוהה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
לפחות 3 שנות ניסיון בתפקידי מזכירות בכירה בארגון מורכב, גדול וגלובלי.
עברית ואנגלית ברמה גבוהה מאוד.
יכולת תיעדוף וניהול אפקטיבי של משימות בתנאי לחץ ואי וודאות.
ראש גדול, ראייה רוחבית, שירותיות ויצירתיות.
דיסקרטיות וזמינות גבוהה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.