תיאור התפקיד:
מהות התפקיד היא תמיכה בכל הפרויקטים המתרחשים במחלקה לתרבות יצירה והפקה תואר ראשון ושני. מדובר בעבודה שוטפת מול צוות ההוראה וההנהלה של המחלקה הכוללת ניהול לוח זמנים מחלקתי של אירועי המחלקה. העבודה כוללת שמירה על ניהול כספים תקין, תיאום בין הקורסים השונים לגורמים מקצועיים במכללה, השתתפות במהלכי הפקה ושיווק ופתרון בעיות לא צפויות בכל ההיבטים הנ"ל:
1. הדרכה ופיקוח על נהלי המכללה עבור כל מרצי ומרצות המחלקה
2. מתן מענה וסיוע בפתרונות לוגיסטיים לפרויקטים המתקיימים במרחב המכללה ומחוץ לו, שירותי משרד, ייעוץ, תמיכה, בניית תשתית לוגיסטית מותאמת לפי צרכים ספציפיים של מרצה ואירוע. המטרה היא תמיכה לתהליכי ההוראה אותם מובילים מרצים.
3. התנהלות ותיווך בין פעילות הפרויקטים של המחלקה לאגפי המכללה השונים כגון מחלקת משאבי אנוש, דוברות ושיווק, מחלקה לוגיסטית וכן הלאה.
4. ניהול כל תהליכי ניהול הכספים כולל הפעלה של תכנת ה"פריוריטי", קשר וייצוג המחלקה וענייניה מול מחלקת הנהלת חשבונות במכללה. התפקיד אינו כולל קבלת החלטה לגבי גובה התפקיד אלא וידוא ועזרה בניהול תקין לפי נהלי המכללה.
5. ניהול קשר שוטף עם מוסדות תרבות, חברה וחינוך בכל רחבי הארץ בנוגע לשיתופי פעולה המתקיימים במסגרת הקורסים השונים.
6. השתתפות במהלכי תיעוד ושיווק במחלקה, כולל ניהול שוטף של המדיה החברתית של המחלקה סביב הפרויקטים (תפעול המערך).
מהות התפקיד היא תמיכה בכל הפרויקטים המתרחשים במחלקה לתרבות יצירה והפקה תואר ראשון ושני. מדובר בעבודה שוטפת מול צוות ההוראה וההנהלה של המחלקה הכוללת ניהול לוח זמנים מחלקתי של אירועי המחלקה. העבודה כוללת שמירה על ניהול כספים תקין, תיאום בין הקורסים השונים לגורמים מקצועיים במכללה, השתתפות במהלכי הפקה ושיווק ופתרון בעיות לא צפויות בכל ההיבטים הנ"ל:
1. הדרכה ופיקוח על נהלי המכללה עבור כל מרצי ומרצות המחלקה
2. מתן מענה וסיוע בפתרונות לוגיסטיים לפרויקטים המתקיימים במרחב המכללה ומחוץ לו, שירותי משרד, ייעוץ, תמיכה, בניית תשתית לוגיסטית מותאמת לפי צרכים ספציפיים של מרצה ואירוע. המטרה היא תמיכה לתהליכי ההוראה אותם מובילים מרצים.
3. התנהלות ותיווך בין פעילות הפרויקטים של המחלקה לאגפי המכללה השונים כגון מחלקת משאבי אנוש, דוברות ושיווק, מחלקה לוגיסטית וכן הלאה.
4. ניהול כל תהליכי ניהול הכספים כולל הפעלה של תכנת ה"פריוריטי", קשר וייצוג המחלקה וענייניה מול מחלקת הנהלת חשבונות במכללה. התפקיד אינו כולל קבלת החלטה לגבי גובה התפקיד אלא וידוא ועזרה בניהול תקין לפי נהלי המכללה.
5. ניהול קשר שוטף עם מוסדות תרבות, חברה וחינוך בכל רחבי הארץ בנוגע לשיתופי פעולה המתקיימים במסגרת הקורסים השונים.
6. השתתפות במהלכי תיעוד ושיווק במחלקה, כולל ניהול שוטף של המדיה החברתית של המחלקה סביב הפרויקטים (תפעול המערך).
דרישות:
תואר אקדמי חובה.
יכולות ארגון, סדר וניהול זמן קפדני מעולים.
כישורי הבעה, כתיבה וניסוח מעולים.
יכולת להתנהל במסגרת לוחות זמנים ולעבוד עם נהלים.
יחסי אנוש מצוינים וניסיון קודם בעבודת צוות ועבודה מערכתית.
יכולת ניהול עצמי ועבודה עצמאית מוכחת.
שליטה מלאה בתוכנות אופיס.
יכולת תקשורת מקצועית באנגלית בעל פה ובכתב.
יתרונות:
ניסיון ביצירה ושימור שיתופי פעולה מקצועיים ומוסדיים;
ניסיון בהפקת אירועי תרבות.
ניסיון בניהול תקציב.
התמצאות בעולם התרבות ו/או האמנות בישראל, ו/או הכרות מוקדמת עם מוסדות תרבות פרטיים וציבוריים. היכרות קודמת עם מוסדות קהילתיים באזור הדרום.
תואר אקדמי חובה.
יכולות ארגון, סדר וניהול זמן קפדני מעולים.
כישורי הבעה, כתיבה וניסוח מעולים.
יכולת להתנהל במסגרת לוחות זמנים ולעבוד עם נהלים.
יחסי אנוש מצוינים וניסיון קודם בעבודת צוות ועבודה מערכתית.
יכולת ניהול עצמי ועבודה עצמאית מוכחת.
שליטה מלאה בתוכנות אופיס.
יכולת תקשורת מקצועית באנגלית בעל פה ובכתב.
יתרונות:
ניסיון ביצירה ושימור שיתופי פעולה מקצועיים ומוסדיים;
ניסיון בהפקת אירועי תרבות.
ניסיון בניהול תקציב.
התמצאות בעולם התרבות ו/או האמנות בישראל, ו/או הכרות מוקדמת עם מוסדות תרבות פרטיים וציבוריים. היכרות קודמת עם מוסדות קהילתיים באזור הדרום.
קבוצה: 4
היקף משרה: 75% (30 ש"ש). נדרשת גמישות בשעות העבודה.
תחילת עבודה: 4/2024
המעוניינים ישלחו קורות חיים עד לתאריך 31/03/2024 בשעה 12:00.
המכללה האקדמית ספיר ממוקמת בסמיכות לעיר שדרות. למען הסר ספק, העבודה מתבצעת פיזית מהמכללה.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.