אחריות על בניית פורטפוליו המוצרים הגנריים של החברה, כולל:
תחזוק תמונה עדכנית של מוצרי החברה והתחרות בשוק: מוצרים – ספקים מתחרים
חיפוש ואיתור מוצרים חדשים וספקים פוטנציאלים
בנית תכניות עסקיות למוצרים, תחזיות, ניתוח כדאיות עסקאות בין ספקים
יצירת שיתופי פעולה מול חברות בתחום הפארמה (גנריקה, ביוסימילר)
יצירת קשרים עם חברות פארמה מחוץ לישראל והובלת תהליך מו"מ עד לחתימת חוזה LICENSING IN DISTRIBUTION
שותפות בהחלטות בנוגע למוצרים חדשים בחברה ותעדופם
עבודה מול ממשקים רבים בחברה ובחו"ל
פיתוח קשרים עם מובילי דעה
היכרות מעמיקה עם המוצרים בהיבט המדעי והשיווקי
עבודה ממשרדי המטה + נסיעות לחו"ל (15%)
דרישות:
ניסיון בניהול פורטפוליו מוצרים גנרים בחברת תרופות
השכלה אקדמית רלוונטית (עדיפות לתחומי מדעי החיים, רוקחות, MBA)
היכרות מעמיקה של שוק התרופות ומערכת הבריאות בארץ ובחו"ל
הבנה מדעית ועסקית
אנגלית ברמה גבוהה מאוד
יכולת הנעת תהליכים ולנהל מספר פרויקטים רוחביים במקביל המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
ניסיון בניהול פורטפוליו מוצרים גנרים בחברת תרופות
השכלה אקדמית רלוונטית (עדיפות לתחומי מדעי החיים, רוקחות, MBA)
היכרות מעמיקה של שוק התרופות ומערכת הבריאות בארץ ובחו"ל
הבנה מדעית ועסקית
אנגלית ברמה גבוהה מאוד
יכולת הנעת תהליכים ולנהל מספר פרויקטים רוחביים במקביל המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.