לתפקיד אחראי/ת חשבונות דרוש/ה כלכלן/ית מתחיל/ה המעוניין/ת להשתלב במערך הכספים של חברה גדולה. התפקיד כולל מגוון עבודות במחלקת כספים, טיפול בחשבונות מול ספקים, עדכון ומעקב אחר דו"חות, הפקת חשבוניות ועוד. העבודה הנה במשרה מלאה בין השעות 08:00-17:00 במשרדי החברה בראשון לציון (משרה מלאה ישנה גמישות בשעות).
דרישות:
– תואר ראשון בכלכלה / מנה"ע – חובה
– שליטה באקסל – חובה (שליטה בפונקציית PIVOT)
– ניסיון קודם בתפקיד דומה – יתרון
– יכולת דיוק ויסודיות ברמה גבוהה
– אחריות ומכוונות לעבודה לטווח הרחוק. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
– תואר ראשון בכלכלה / מנה"ע – חובה
– שליטה באקסל – חובה (שליטה בפונקציית PIVOT)
– ניסיון קודם בתפקיד דומה – יתרון
– יכולת דיוק ויסודיות ברמה גבוהה
– אחריות ומכוונות לעבודה לטווח הרחוק. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.