דרוש helpdesk TIER 1
מיקום: פארק ראם- ליד גדרה
העבודה כוללת מענה טלפוני ותמיכה טכנית פנים ארגונית לעובדי החברה, טיפול בתקלות חומרה ותוכנה במחשבים נייחים/ניידים, מכשירי סלולאר וטאלבטים.
טיפול בתקלות אפליקטיביות ומתן תמיכה במערכות CRM, ERP -Tafnit, ומערכות BI.
מיקום: פארק ראם- ליד גדרה
העבודה כוללת מענה טלפוני ותמיכה טכנית פנים ארגונית לעובדי החברה, טיפול בתקלות חומרה ותוכנה במחשבים נייחים/ניידים, מכשירי סלולאר וטאלבטים.
טיפול בתקלות אפליקטיביות ומתן תמיכה במערכות CRM, ERP -Tafnit, ומערכות BI.
דרישות:
ניסיון של חצי שנה-שנה במוקד טכני helpdesk בלבד.
ידע במערכות הפעלה, יישומי אופיס, ידע בתפעול תקלות במחשבים נייחים וניידים, פתרון תקלות דוא"ל, ידע וטיפול בציוד קצה.
יתרון-עבודה קודמת כחלק מצוות תמיכה, היכרות עם מערכות Qlikview/Qliksense, תפנית, salesforce, ידע בActiveDirectory, ממשק Exchange. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
ניסיון של חצי שנה-שנה במוקד טכני helpdesk בלבד.
ידע במערכות הפעלה, יישומי אופיס, ידע בתפעול תקלות במחשבים נייחים וניידים, פתרון תקלות דוא"ל, ידע וטיפול בציוד קצה.
יתרון-עבודה קודמת כחלק מצוות תמיכה, היכרות עם מערכות Qlikview/Qliksense, תפנית, salesforce, ידע בActiveDirectory, ממשק Exchange. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.