תמיכה טכנית למחשבים אישיים בארגון גדול, רצוי בתעשיית הסמיקונדוקטורים. התפקיד כולל מתן תמיכה טכנית מתקדמת ללקוחות הארגון, איתור וטיפול בבעיות חומרה ותוכנה מורכבות, תמיכה בסביבת חלונות, ניהול פניות במערכת תיקים (ServiceNow), תמיכה בפעילויות R D והנדסה, תהליכי קליטה ופרישה של עובדים, תמיכה בהדפסה וסריקה, תמיכה בציוד מולטימדיה בחדרי ישיבות ווידאו
דרישות:
הדרישות כוללות ניסיון של 8-10 שנים, ידע מעמיק בהפעלת מערכות הפעלה שונות, חומרת מחשבים, טכנולוגיות וידאו שיתופיות, ניהול דומיינים ומשתמשים, ניהול מכשירים מרחוק, הבנת רשתות ואבטחת מידע, ניסיון בתמיכה למכשירים ניידים, גיבויים, אבטחה ותוכנות מיקרוסופט שונות. נדרש תואר רלוונטי.
הדרישות כוללות ניסיון של 8-10 שנים, ידע מעמיק בהפעלת מערכות הפעלה שונות, חומרת מחשבים, טכנולוגיות וידאו שיתופיות, ניהול דומיינים ומשתמשים, ניהול מכשירים מרחוק, הבנת רשתות ואבטחת מידע, ניסיון בתמיכה למכשירים ניידים, גיבויים, אבטחה ותוכנות מיקרוסופט שונות. נדרש תואר רלוונטי.
כישורים נוספים הנדרשים: יכולת תקשורת גבוהה, ארגון וניהול זמן מעולים, קבלת החלטות ופתרון בעיות, עבודה עצמאית וצוותית, יחסי אנוש טובים, למידה מהירה של טכנולוגיות חדשות ומוטיבציה גבוהה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.