פתח תקווה
פורסם לפני יותר מחודש
פורסמה ברשת
Our company is looking for an organized and self-motivated office administrator to join us.
In this role, you will be responsible for providing administrative support to our office personnel.
The office administrators role will include working closely with our CEO and leadership team by handling clerical duties, coordinating calendars, and organizing meetings.
Responsibilities:
Provide ongoing administrative support to all employees and management levels at the front desk including phone calls.
Welcoming visitors, vendors, and candidates.
Personal Assistant to the CEO, manage his schedules and responsible for his calendar and visitors. Coordinating management meetings and order refreshments.
Organize the office layout, purchasing office supplies, equipment, and furniture.
Supporting new employees' onboarding.
Support ad hoc and ongoing projects on various relevant administrative aspects.

Requirements:
Experience administrator or service-oriented positions.
Availability for a full-time position from 09:00 to 18:00, with flexibility to ad-hoc tasks, from our Petach -Tikvah Office.
Great interpersonal skills with a positive attitude and a can-do approach.
A great team player, people person – service oriented
Ability to multitask and prioritize in a fast-paced environment
Attention to detail and problem solving. Well organized
Experience with a variety of office software (MS Office, Outlook, Excel, VC tools).
Excellent written and verbal communication skills in both Hebrew and English.

This position is open to all candidates.
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמה למשרה
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
כישורים חסרים
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
פורסם לפני 2 חודשים
התפקיד כולל אדמיניסטרציה שוטפת, קבלת קהל, מענה טלפוני, תיאום פגישות, התעסקות עם יומניםשעות 9:00-18:00 עם גמישות בשעת התחלת עבודהשלוש/ ארבע ...
- חסוי -
דוברי שפות
חולון / בת יםלוד / רמלהמודיעיןפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני יותר מחודש
לחברה מובילה בתחום הטכנולוגיות דרוש /ה מנהל/ת משרד , משרה מלאה בימי א'-ה' בין השעות 8:30-17:30.התפקיד כולל מתן שירותי משרד ...
ט.ג פאוורבול בע"מ
דוברי שפות
אזור השרוןהרצליה / רמת השרוןחולון / בת יםנתניהפתח תקווהראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני יותר מחודש
לחברה דינמית ומשפחתית העוסקת בנדל"ן וניהול מתחמי עבודה משותפים דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת למנכ"ל החברה ומנהל/ת משרד.
קבוצת יוניון
דוברי שפות
חולון / בת יםלוד / רמלהמודיעיןפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני יותר מחודש
מתן מענה אדמיניסטרטיבי שוטף למנכ"ל ולשני סמנכ"לים הכולל: מענה טלפוני, ניהול יומנים מורכבים ותיאומי פגישות מרובות משתתפים.סיוע בתיאום פגישות לחברי ...
כללית
דוברי שפות
מודיעין
פורסם לפני יותר מחודש
למרפאות במודיעין ומבוא חורון, דרוש/ה פקיד/ת מרפאה למישרה מלאה וקבועה מתן שירות פרונטלי וטלפוני ללקוחות המרפאה בנושאים אדמיניסטרטיבייםקביעת תורים לרפואה ...
מכון תימה
דוברי שפות
חולון / בת יםיבנהלוד / רמלהמודיעיןפתח תקווהראש העיןראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
פורסם לפני יותר מחודש
לחברה יצרנית באזור ראשל"צ/רחובות, דרוש /ה איש /אשת בק אופיס ופקידות.עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת – תיאום פגישות ותמיכה לסוכני שטח של ...
דוברי שפות
קיסריה
פורסם לפני יותר מחודש
ENDYMED a leading medical aesthetic company, based in Caesarea, that provides innovative treatment platforms based on 3DEEP RF technology used ...
פורסם לפני יותר מחודש
לחברה המובילה בישראל לייעוץ עסקי דרוש/ה פקיד/ת קבלה. התפקיד כולל: – ניהול יומנים ותיאום פגישות– סיוע למנכ"ל החברה, וכמו כן תמיכה ...
דוברי שפות
אזור מרכז - גוש דן
פורסם לפני יותר מחודש
דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת לאיש עסקים, למשרה מעניינת ומפתחת.אפשרות למשרה חלקית, 40 ש״ח לשעה + בונוסים עד 4000 ש״ח.מתאים גם לסטודנטים. ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
לחברה לייצור אלבומי תמונות דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת למנכ"ל.במסגרת התפקיד: ניהול לו"ז, אדמיניסטרציה.א' עד ה' 08 עד 16.מתאים גם לחיילים משוחררים ...
פורסם לפני יותר מחודש
were looking for an Office Manager and Employee Experience to join our growing team in Tel Aviv. As a fast-paced ...
גידי הוד פיקוח התחדשות עירונית פינוי בינוי בע"מ
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהחולון / בת יםלוד / רמלהמודיעיןנתניהפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני יותר מחודש
לחברת פיקוח מובילה בהרצליה דרוש/ה מנהל/ת משרד ועוזרת מנכ״ל התפקיד כולל:ניהול יומן, עוזרה אישית למנכ"ל החברה.העבודה במשרה מלאה בימי א' ...
דוברי שפות
נתיבות
פורסם לפני יותר מחודש
לחברה דרוש/ה מזכיר/ה מנוסה למשרה מלאה התפקיד כולל את כל עבודות המזכירות ובין היתר תאומי פגישות מרובות משתתפים, מענה טלפוני, ...
ש.ל.ה שירותי רפואה
חולון / בת יםפתח תקווהראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני יותר מחודש
דרוש/ה מזכיר/ה למנהלת משאבי אנושהתפקיד כולל ניהול יומן, תיאום פגישות, ,בניית מצגות, תיוקים, שיחות טלפוניות, ניהול מסמכים, עבודה אדמיניסטריבית שוטפת, ...
הצגת משרות נוספות