* ניהול יומנים ותיאום פגישות
* מענה טלפוני וניתוב שיחות
* קבלת קהל וניהול חדרי ישיבות
* טיפול באדמיניסטרציה משרדית בהתאם לצורכי מערכת
* עבודה מול ספקים וניהול מלאי
* עבודה מול לקוחות המשרד: הוצאת חשבוניות, ביצוע חיובים ומעקב הכנסות
* עבודה מול מערכות משפטיות: מעקב תביעות, הוצאת נתונים, עדכוני מערכת ועוד
* התנהלות מול גופים ממשלתיים: רשם החברות, רשות התאגידים, רשויות המס וכד'
-תפקיד מגוון, בעל משמעות ואחריות רבה, במשרד נעים ובאווירה משפחתית-
למשרד עו"ד בוטיקי דרוש/ה מנהל/ת משרד
חולון / בת יםלוד / רמלהמודיעיןפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
ORganize השמת עובדים וייעוץ ארגוני
חולון / בת יםלוד / רמלהמודיעיןפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני יותר מחודש
פורסמה ברשת