לסניף ישראלי של חברה בינלאומית דרוש/ה מנהל /ת אדמיניסטרציה
החברה יוצרת קהילת עמיתים של בעלי חברות ובמסגרת התפקיד על המנהל/ת לנהל את הקליטה של עמיתים חדשים, גביית דמי החברות, ארגון אירועי קהילה וכן להיות בחזית של גיוס החברים ע"י ארגון מפגשים, שיווק ויצירת מסרים ברשתות החברתיות.
החברה יוצרת קהילת עמיתים של בעלי חברות ובמסגרת התפקיד על המנהל/ת לנהל את הקליטה של עמיתים חדשים, גביית דמי החברות, ארגון אירועי קהילה וכן להיות בחזית של גיוס החברים ע"י ארגון מפגשים, שיווק ויצירת מסרים ברשתות החברתיות.
פירוט התפקיד:
ניהול יומנים ותיאום פגישות
טיפול בהזמנות לצרכי החברה ועבודה מול ספקים
עזרה בארגון כנסים
אחריות אדמיניסטרטיבית בניהול הקהילה
ניהול קמפיינים ברשתות חברתיות
גביית דמי חבר ע"י שימוש בתוכנות של ניהול חשבונות
שעות עבודה גמישות
עבודה מהבית
דרישות:
כישורים:
כישורים:
ניסיון של לפחות שנתיים בתפקיד אדמיניסטרטיבי
יחסי אנוש מעולים
תודעת שירות גבוהה
בעל/ת יוזמה, הגדלת ראש
אחריות
סדר וארגון
יכולת עבודת תחת לחץ וניהול מספר משימות במקביל
שליטה מלאה באנגלית ובעברית כתיבה קריאה ודיבור
שליטה בכל תוכנות האופיס המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.