תיאור התפקיד:
למחלקת פרסום באגף תקשורת שיווקית דרוש/ה מנהל/ת פרסום.
התפקיד כולל הובלה וניהול של המותג והשפה השיווקית:
בניית אסטרטגיות פרסומיות וניהול קמפיינים רחבי היקף ותקציב.
מומחיות במהלכי מיתוג ושפה תקשורתית
ידע וניסיון משמעותי בתחום הסושיאל.
מוביל.ה התחום נדרש.ת להיות אוטוריטה מקצועית בארגון, יחסי אנוש מעולים,
עם יכולת גבוהה לייצר שותפויות בתוך הארגון ומחוצה לו, ניסיון בניהול עובדים ופרויקטים רוחביים בארגונים גדולים
למחלקת פרסום באגף תקשורת שיווקית דרוש/ה מנהל/ת פרסום.
התפקיד כולל הובלה וניהול של המותג והשפה השיווקית:
בניית אסטרטגיות פרסומיות וניהול קמפיינים רחבי היקף ותקציב.
מומחיות במהלכי מיתוג ושפה תקשורתית
ידע וניסיון משמעותי בתחום הסושיאל.
מוביל.ה התחום נדרש.ת להיות אוטוריטה מקצועית בארגון, יחסי אנוש מעולים,
עם יכולת גבוהה לייצר שותפויות בתוך הארגון ומחוצה לו, ניסיון בניהול עובדים ופרויקטים רוחביים בארגונים גדולים
תחומי אחריות:
התפקיד כולל הובלה וניהול תחום הפרסום אופליין ואונליין, פרסום בסושיאל ונכסים סושיאליים פנים וחוץ חברה:
הובלת קמפיינים הפרסומיים של החברה משלב הבריף השיווקי, מערך פרסומי, ניהול הפקות מורכבות ועבודה עם פרזנטורים מובילים
אחריות מלאה ליישום והטמעה של מסרים שיווקיים (בהתאמה לאסטרטגיה השיווקית ושפת המותג) ופרסומיים בכל המדיות 360
ניהול תקציב פרסום שנתי (בהיקפים גבוהים)
ניהול נכסים ועמודי סושיאל של הארגון, כולל פרסום ותוכן מול גורמים רלוונטיים
דרישות:
דרישות התפקיד:
היכרות מעמיקה עם עולמות הפרסום והסושיאל- ניסיון (של 3 שנים לפחות) בהובלת פרויקטי פרסום רחבי היקף למול משרדים מובילים בתחום
יכולת לנהל פרויקטים רוחביים וקמפיינים מורכבים בארגונים גדולים (למעלה מ- 2000 עובדים)
ניסיון בניהול מהלכים פרסומיים, בבניית מותג ובשפה תקשורתית – הבנה ויכולת לקבוע ולבצע אסטרטגיות שיווקיות
ניסיון בעבודה שיווקית דיגיטלית בעולם הפרסום
היכרות עם עולם התקשורת
הובלה, יוזמה, יכולת תכנון וראייה מערכתית
תקשורת בינאישית מצוינת
גמישות מחשבתית ויצירתיות
יכולת גבוהה לעבודה בסביבת עבודה דינאמית עם משימות מרובות בלוחות זמנים מאומצים
יכולת הנעה והשפעה
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
דרישות התפקיד:
היכרות מעמיקה עם עולמות הפרסום והסושיאל- ניסיון (של 3 שנים לפחות) בהובלת פרויקטי פרסום רחבי היקף למול משרדים מובילים בתחום
יכולת לנהל פרויקטים רוחביים וקמפיינים מורכבים בארגונים גדולים (למעלה מ- 2000 עובדים)
ניסיון בניהול מהלכים פרסומיים, בבניית מותג ובשפה תקשורתית – הבנה ויכולת לקבוע ולבצע אסטרטגיות שיווקיות
ניסיון בעבודה שיווקית דיגיטלית בעולם הפרסום
היכרות עם עולם התקשורת
הובלה, יוזמה, יכולת תכנון וראייה מערכתית
תקשורת בינאישית מצוינת
גמישות מחשבתית ויצירתיות
יכולת גבוהה לעבודה בסביבת עבודה דינאמית עם משימות מרובות בלוחות זמנים מאומצים
יכולת הנעה והשפעה
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.