תפקיד הכולל מתן שירותי מזכירות וניהול הפעילות האדמיניסטרטיבית של פונקציות בכירות במשרד.
מענה טלפוני, ניהול יומנים, תיאום פגישות, הכנת חומרים ומצגות, מענה ללקוחות, דיווחים והפקת דוחות, ביצוע מעקב אחר יישום משימות וכו.
מענה טלפוני, ניהול יומנים, תיאום פגישות, הכנת חומרים ומצגות, מענה ללקוחות, דיווחים והפקת דוחות, ביצוע מעקב אחר יישום משימות וכו.
* היברידיות של יומיים מהבית. (א' + ה')
דרישות:
אנגלית – ברמת שפת אם / רמה גבוהה +
EXCEL – רמה טובה מאוד
POWERPOINT – רמה טובה מאוד
ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד דומה ובעבודה מול בכירים.
תואר ראשון יתרון / במהלך תואר ראשון – יתרון.
שליטה בתוכנות OFFICE
אנגלית – ברמת שפת אם / רמה גבוהה +
EXCEL – רמה טובה מאוד
POWERPOINT – רמה טובה מאוד
ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד דומה ובעבודה מול בכירים.
תואר ראשון יתרון / במהלך תואר ראשון – יתרון.
שליטה בתוכנות OFFICE
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.