פורסם לפני יותר מחודש
פורסמה ברשת
Who We're Looking For – The Dream Maker
We're in need of a Customer Support Team Lead who stands out from the crowd, bringing extensive experience in customer support management . As a key player in our customer-facing unit, you'll take charge of a team of support managers, delivering an innovative solution designed to outsmart fraud using cutting-edge technology. Our mission is to provide our clients with the strongest defense against chargebacks, driving up their revenue and profit margins. Join us as we embark on this exciting journey to redefine the battle against fraud.
Your Arena:

* Manage and lead a team of offshore support agents, promoting a culture of excellence to ensure the continuous delivery of top-tier customer service around the clock.
* Drive the development and implementation of support protocols, policies, and procedures to enhance both operational efficiency and effectiveness aiming to empower Chargflow's end-users.
* Create and continuously monitor and analyze key performance metrics and indicators to ensure both commercial and strategic targets are consistently met or surpassed.
* Conduct regular performance evaluations of team members and provide constructive feedback and coaching to team members ensuring continuous quality improvement.
* Review and monitor requests to create and promote data-based self-service plans aiming to reduce the number of cases and improve overall efficiency and unit economics.
* Build and maintain an ever-growing knowledge base, documenting best practices, frequently asked questions, product videos, and resolution strategies to empower the support team, improve efficiency, and cater to the company’s growth.
* Onboard and mentor new employees, enrich team training and knowledge Guide and enable personal development for team members to maintain a highly motivated and engaged team that delivers at high standards.
* Proactively provide hands-on assistance and guidance to team members, offering support in handling escalated customer inquiries or resolving issues promptly and effectively.
* Closely collaborate with other departments, such as Customer Success, Operations, and Sales, to both address customer needs and contribute to overall product and offering evolution.

Requirements:
What It Takes:

* Bachelor's degree in Computer Science, Business Administration, Marketing, or a related field.
* Three years of hands-on experience as a technical customer support manager.
* 1-2 years of management experience, overseeing a team of five employees or more.
* Strong leadership and management skills, with proven ability to motivate and inspire team members.
* Previous experience within the fintech and payment processing industry, along with a solid understanding of the chargeback space is a significant advantage.
* Ability to extract actionable insights from large data sets, create impactful visualizations, make decisions and tell compelling stories through data.
* Proficient in support software as well as customer relationship systems (Intercom, Hubspot, Zendesk and others).
* Tech-oriented. Resourceful and innovative thinker with the ability to solve problems and execute tasks in a fast-growing company.
* Strong organizational skills, attention to detail, ability to prioritize and meet targets and commitments.
* Exceptional interpersonal and communication skills to collaborate effectively with diverse internal and external stakeholders.
* Ability to thrive in a fast-paced and dynamic work environment, with a strong sense of accountability and adaptability.
Our Story
Chargeflow is a leading force in fintech innovation, tackling the pervasive issue of chargeback fraud that undermines online businesses. Born from a deep passion for technology and a commitment to excel in eCommerce and fintech, we've developed an AI-driven solution aimed at combating the frustrations of credit card disputes. Our diverse exp

This position is open to all candidates.
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמה למשרה
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
כישורים חסרים
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
פורסם לפני יותר מחודש
Who We're Looking For – The Dream Maker We're in need of a Global Customer Support (SaaS) Team Lead who ...
פתח תקווה
פורסם לפני יותר מחודש
לחברת ביטוח מובילה היושבת בפתח תקוה דרוש/ה ראש/ת צוות אנליזה במסגרת התפקיד יהיה אחראי להובלת צוות מנתחי נתונים, על מנת ...
דוברי שפות
אשקלוןנתיבותשדרות
פורסם לפני יותר מחודש
תיאום פעילות יעיל ויצירת אינטגרציה בין מחלקות שונות הקשורות לתהליך המכירה (צוות המכירות, שירות הלקוחות, ניהול מוצר, רכש, תפ"י, לוגיסטיקה ...
- חסוי -
משמרות
חולון / בת יםיבנהלוד / רמלהראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
פורסם לפני יותר מחודש
דרושים /ות נציגי /ות שירות למוקד הפעיל 24/7 באזור (ליד חולון).חיילים משוחררים? סטודנטים? בואו ליהנות מסביבת עבודה ייחודית נעימה עם ...
באר שבע
פורסם לפני יותר מחודש
הובלת המערך לעמידה ביעדיו תוך שיפור מתמידאחריות על עמידה ביעדי שביעות רצון עובדים, מנהלים ולקוחותהובלה ושיפור תהליכי עבודה ושירות במוקדים ...
פורסם לפני יותר מחודש
We are looking for a Onboarding Project Manager.As a Client Onboarding Project Manager you will be responsible for onboarding implementation ...
זמנית
חיפה
פורסם לפני יותר מחודש
we are looking for a Community Associate – HaifaFront Desk Management:– Cover the front desk during the buildings set business ...
דוברי שפות
פתח תקווה
פורסם לפני יותר מחודש
We are seeking a highly skilled and motivated Senior Director of Product to lead the product aspects of Payoneer top ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
Who We're Looking For – The Dream MakerWe're in need of a Customer Support Team Lead who stands out from ...
Teva Pharmaceuticals
מלאה
פורסם לפני יותר מחודש
A day in the life of our Digital Marketing Assistant You will ensure that the content aligns with the brand’s values ...
פורסם לפני יותר מחודש
Required Customer Success ManagerAbout the companyWe are publishing innovators delivering data-driven technological solutions that transform publishers into scalable, thriving businesses. ...
פורסם לפני יותר מחודש
Were looking for a Director of Product Support to lead our two-tiered Product Support Team who provide unparalleled support for ...
פורסם לפני יותר מחודש
We are where the creative arts meet technology. If theres one thing we all have in common, its a love of ...
פורסם לפני יותר מחודש
מנהלי/ות רשתות מחשוב? לפניכם הזדמנות ייחודית להשתלב בצוות מקצועי ואיכותי! iSupport – מספקת שירותי מחשוב לעסקים ונמצאת בקדמת הטכנולוגיה מחפשת ...
פורסם לפני יותר מחודש
The IT Manager will be responsible for overseeing and managing the company's IT infrastructure, ensuring the smooth operation of our ...
הצגת משרות נוספות