לחברה מובילה בפ"ת דרוש/ה פקיד/ת דסק – בק אופיס
התפקיד כולל:
טיפול בהזמנות לקוחות הכולל הקלדת הזמנות, תעודות אספקה וחשבוניות. מעקב אחרי הזמנות וטיפול בבעיות אם וקיימות (לקוח לא קיבל ציוד בזמן / קיבל עודף או חוסר וכיוצ"ב).
עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים, מענה לטלפונים, עבודה בצוות.
תנאים:
משרה מלאה, ימים א'-ה', 8:00-17:00.
שכר 8,500 ש"ח + נסיעות.
קליטה ישירה לארגון!
דרישות:
ניסיון קודם בבק אופיס – חובה.
ניסיון קודם מול ספקים – יתרון משמעותי.
יכולת עבודה תחת לחץ ותוך ריבוי משימות זמינות מידית ונכונות לעבודה לטווח ארוך. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
ניסיון קודם בבק אופיס – חובה.
ניסיון קודם מול ספקים – יתרון משמעותי.
יכולת עבודה תחת לחץ ותוך ריבוי משימות זמינות מידית ונכונות לעבודה לטווח ארוך. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.