לקבוצת אורון דרוש/ה אחראי/ת שירות לקוחות, למשרדינו בחולון
במסגרת התפקיד:
אחריות על מרכז השירות- בקרה אחר מדדי השירות, מענה ללקוחות בפניות מורכבות, בירור ראשוני וניתוב השיחות.
פיתוח מערך שירות הלקוחות
ניהול הידע ובניית דוחות ובקרות
אחריות וניהול צוות השירות
במסגרת התפקיד:
אחריות על מרכז השירות- בקרה אחר מדדי השירות, מענה ללקוחות בפניות מורכבות, בירור ראשוני וניתוב השיחות.
פיתוח מערך שירות הלקוחות
ניהול הידע ובניית דוחות ובקרות
אחריות וניהול צוות השירות
דרישות:
ניסיון קודם בעולם שירות הלקוחות- חובה
ניסיון ניהול צוות/מוקד שירות- חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
ניסיון קודם בעולם שירות הלקוחות- חובה
ניסיון ניהול צוות/מוקד שירות- חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.