לאגף השירות במטה אסותא מרכזים רפואיים דרוש/ה מנהל/ת תהליכי שירות ובקרה – משרה זמנית
ניהול תהליכי השירות בדגש על ממשקי עבודה בין הגורמים השונים באופן יעיל ואפיקטיבי , תוך בקרה על עמידה ביעדים והצפת והצגת תמונת מצב .
איך העבודה שלכם תיראה?
אחריות על הטמעת תהליכי שירות במערך קשרי לקוחות ופתולאב , ניהול מדדי הSLA בממשק מול הגורמים השונים , ביצוע בקרה על תחום השירות במוקדי אסותא בהיבט ניתוחי ואמבולטורי ,
שיפור מסעות לקוח במוקדי השירות , ביצוע בקרות לאחר התאמות נגישות בשלבי זימון התור והגעה לניתוח וסיוע בהטמעת תהליכי CRM במרכזים השונים .
בנוסף לטיפול בבעיות העולות לשטח , ישיבות עם מנהלי השירות ומנהלי המוקדים והטמעה ויעילה של פרויקטים בהובלה .
העבודה ברמת החייל במשרה מלאה 8:00-16:00 + נכונות לשעות נוספות.
למה תאהבו את העבודה הזו?
באסותא תעבדו בסביבה חדשנית, משוכללת ומתקדמת, תוך התנהלות ב 'סטנדרט אסותא' ששם במרכז את כבוד האדם ואת פרטיותו. באסותא תוכלו ללמוד ולהתפתח מקצועית במגוון התמחויות. תעבדו עם אנשים מצוינים,
בסביבת עבודה נעימה ואנושית – כזו שמתחשבת גם בצרכים האישיים שלכם, וגם תיהנו מפעילויות רווחה.
מה אנחנו דורשים?
תואר ראשון – חובה
בעל/ת ניסיון בהובלת תהליכי שירות ובקרה – חובה
בעל/ת ניסיון בשירות מערכת הבריאות – יתרון משמעותי
אילו כישורים אנו מחפשים:
יכולת ביטוי מצויינת בע"פ ובכתב.
יכולת לרתום עמיתים ומנהלים
אסרטיביות
תודעת שירות מפותחת
ניהול רב משימתי
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
רק פניות מתאימות יענו
פורסם לפני יותר מחודשיים
פורסמה ברשת