אלעד DATA מגייסת אנליסט/ית Customer success למחלקת Data Services !
תחומי אחריות:
*טיפול שוטף בפניות הלקוחות ושמירת קשר רציף ואיכותי מול הלקוחות.
*ניטור, בקרה ותחזוקת המערכות לשמירה על רציפות תפעולית.
*שימוש כערוץ תקשורת מרכזי לפניות לקוחות ולפתרון בעיות בנושאים שוטפים.
*ניתוב ותעדוף פנים ארגוני של פניות לקוחות לצוותים השונים.
*זיהוי ואפיון צרכים נוספים ללקוח וקידום פיתוחים מותאמים תוך הגדלת הפעילות הקיימת.
*הדרכות ללקוחות על תפעול המערכת ופיצ'רים קיימים וחדשים.
*זיהוי והתרעה בפני משברים מתהווים מול הלקוחות.
דרישות תפקיד:
ניסיון בשירות ללקוחות/ ניסיון הדרכתי- חובה!
ידע והבנה בנתונים (ידע מקדים בexcel או בכלי BI)- חובה.
אנגלית ברמה טובה – חובה.
אוריינטציה והבנה טכנולוגית גבוהה לצד הבנה עסקית ואוריינטציה מכירתית.
ניסיון בתמיכה טכנית של לפחות שנה או לחילופין נסיון ורקע טכני בתחום ה BI או בתחום מערכות מידע – יתרון
תואר ראשון באחד מן התחומים הבאים: מנהל עסקים/ כלכלה/ מערכות מידע- יתרון
פורסם לפני יותר מחודש
פורסמה ברשת
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
רזומה בע"מ
משמרות
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהחולון / בת יםיבנהלוד / רמלהמודיעיןנתניהפתח תקווהראש העיןראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
פורסם לפני יותר מחודש
גם ללא ניסיון!לחברת ביטוח הכי מובילה בענף דרושים נציגי מכירות למוקד חידושי ביטוחי דירה ללקוחות קיימים.משכורת של 15,000 ש"ח בממוצע!חדר ...