לעמותת מטב דרוש/ה חשב/ת שכר לסניף הרצליה
היקף המשרה: 100%- 8:00-16:00
מיקום: הרצליה
הגדרת התפקיד:
-אחריות על הכנת שכר ליותר מ- 1,000 עובדים.
-ביצוע הקמת עובדים במערכת השכר, עדכונים שוטפים, טפסים לביטוח לאומי, ביצוע גמרי חשבון והכנת טפסי 161.
-מתן מענה וסיוע טלפוני ופרונטלי למנהלים ולעובדים בסניפים בנושאי שכר ונוכחות.
-פיקוח והדרכה על נוהלי הארגון הקשורים להעסקת עובדים וניהול תקין.
**הגעה פעמיים בשבוע לנתניה **
כישורים נדרשים
-תעודת חשב שכר.
-ניסיון מוכח של 3 שנים בעבודה כחשב/ת שכר, עבודה בארגון גדול – יתרון.
-ניסיון עם הפעלת מערכות שכר חילן, חילנט ואופק – יתרון משמעותי.
-הכרת תוכנות אופיס וידע בהפעלת אקסל ברמה טובה.
-ירידה לפרטים ודיוק בעבודה.
-יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה בצוות.
-יכולת עבודה תחת לחץ ועמידה בלוח זמנים.
מלאה
פורסם לפני יותר מחודשיים
פורסמה ברשת