לחברה צעירה ואיכותית
תיאור התפקיד:
אחריות על יישום והוצאה לפועל של תוכניות השיווק והפרסום של החברה.
התפקיד משלב עבודה שוטפת מול ספקים, ניהול קמפיינים דיגיטליים, יצירת תכנים שיווקיים, הפקת חומרים פרסומיים ואירועים, ותמיכה במחלקת המכירות.
תחומי אחריות עיקריים:
ניהול ותפעול קמפיינים במדיות הדיגיטליות (Meta, Google, Instagram, LinkedIn וכו’).
ניהול והזנת תכנים באתר ובניוזלטרים.
כתיבה ועריכה של חומרים שיווקיים ותדמיתיים.
דיווח שוטף: הגשת דוחות ביצועים להנהלת החברה ומתן עדכונים על התקדמות היעדים.
עבודה מול ספקים חיצוניים (גרפיקאים, בתי דפוס, חברות מדיה ועוד).



















