אחריות על סניפי המותג, ישום שיטות עבודה של המותג בחנויות הרשת, הדרכות מכירות לצוותים, ניתוח דוחות מכר, ניהול תוכן מסחרי ועוד.
* אחריות על ניהול ופיתוח תחום המכירות בכל הארץ.
* הובלה של פתיחת חנויות חדשות
* הובלת אסטרטגיית מכירות, הגדרת יעדים ועמידה בהם.
* פיקוח על פעילות הצוותים בשטח ושיפור הביצועים שלהם.
* ניתוח נתונים ומדדים (KPIs) כדי להבין מגמות ולהבטיח הצלחה מתמשכת.
* שיתוף פעולה צמוד עם מחלקות שיווק ותפעול ליצירת חוויית לקוח אחידה ומדויקת.














