על התפקיד
ביצוע בקרה תקציבית על פרויקטים, ניתוח נתונים פיננסיים והסקת מסקנות עסקיות. התפקיד כולל בדיקת כדאיות כלכלית, הכנת דוחות תקופתיים (יומיים, חודשיים, רבעוניים ושנתיים), מעקב אחר עמידה ביעדי תקציב והובלת תהליכים לשיפור ביצועים.
תחומי אחריות
בקרה תקציבית מול ביצוע בפועל ברמה יומית.
ניתוח דו"חות רווח והפסד ובניית תקציב שנתי.
הכנת דוחות תקופתיים והצגת תובנות להנהלה.
בניית כלים אנליטיים ומדדי ביצוע (KPI) לשיפור תהליכים.
ניהול בקרות בתחומי צריכה, ייצור, כוח אדם ושכר.

















