תיאור התפקיד:
מחפש/ת עבודה יציבה עם שכר מעולה? יש לנו בדיוק את מה שאת/ה מחפש/ת!
חברת תשתיות מובילה מחפשת נציגים/ות למוקד טלפוני לתיאום טכנאים, איסוף פרטים מהלקוח, הכנת חוזים והסבר עלויות.
סביבת עבודה מקצועית: שימוש במערכת CRM וטיפול בלקוחות קצה.

נציג/ת שירות ללא ניסיון בגעש 43 שעתי
מלאה
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהנתניה
CALANIT by one
Back office - שירות לקוחות|אקדמאי/ת|חייל/ת משוחרר/ת|כללי|מוקדן/ית|משרות כלליות|שירות לקוחות
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהנתניה
מלאה
רמת שכר
15,000
פורסם לפני 6 ימים
פורסמה ברשת
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
מידע על תפקיד
מנהל הצלחת לקוחות (CSM) מבטיח שלקוחות ישיגו את התוצאות הרצויות תוך כדי שימוש במוצר או בשירות של חברה. תחומי האחריות כוללים קליטת לקוחות חדשים, מתן הדרכות למוצרים, ניטור מדדי בריאות הלקוחות וקידום חידושים ומכירות נוספות. מיומנויות חיוניות כוללות תקשורת חזקה, יכולות פתרון בעיות, אמפתיה ומיומנות בכלי CRM כמו Salesforce ופלטפורמות הצלחת לקוחות כמו Gainsight.
קורסים והכשרות להגיע לתפקיד














