דרוש /ה עובד /ת לשירות לקוחות ותמיכה טכנית בחברת Lead Manager הממוקמת בבני ברק.
(זו אינה משרת תכנות / פיתוח תוכנה, אלא תמיכה טכנית )
– מתן תמיכה טכנית ללקוחות המערכת.
– הטמעות, הדרכות והקמת לקוחות.
– שיחות הדגמות ללקוחות מתעניינים.
– שירות לקוחות (מענה טלפוני ובדוא"ל) וטיפול יום יומי בפניות לקוחות החברה.
– post sales וסיוע במידת הצורך במכירות pre sales
(זו אינה משרת תכנות / פיתוח תוכנה, אלא תמיכה טכנית )
– מתן תמיכה טכנית ללקוחות המערכת.
– הטמעות, הדרכות והקמת לקוחות.
– שיחות הדגמות ללקוחות מתעניינים.
– שירות לקוחות (מענה טלפוני ובדוא"ל) וטיפול יום יומי בפניות לקוחות החברה.
– post sales וסיוע במידת הצורך במכירות pre sales
דרישות:
– ניסיון בשירות ותמיכה בלקוחות, מתן שירות אדיב ונעים.
– ניסיון בתמיכה טכנית ושליטה בתחום האינטרנט (דפי נחיתה, אתרי אינטרנט וכד') – חובה
– יכולת התבטאות גבוהה.
– הכרות עם מערכות CRM (יתרון ניסיון בתמיכה במערכת CRM ).
– ניסיון והבנה בעולם ה WEB.
– המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
– ניסיון בשירות ותמיכה בלקוחות, מתן שירות אדיב ונעים.
– ניסיון בתמיכה טכנית ושליטה בתחום האינטרנט (דפי נחיתה, אתרי אינטרנט וכד') – חובה
– יכולת התבטאות גבוהה.
– הכרות עם מערכות CRM (יתרון ניסיון בתמיכה במערכת CRM ).
– ניסיון והבנה בעולם ה WEB.
– המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.














