כדי לראות תפקידים מתאימים עליך להוסיף כישורים בפרופיל האישי במערכת COB.
ההרשמה והשימוש חינם!
מעולה, רוצה להירשם

בוגרי מדעי החיים|ביולוג / בוטנאי|מדעי החיים, טבע וחקלאות
חיפה
חלקית
רמת שכר
19,000
פורסם לפני 15 שעות
פורסמה ברשת
מחלקת כירורגיה פלסטית במרכז הרפואי בני ציון מחפשת כותב.ת מדעי.ת מצוין.ת להצטרף לצוות מחקר וחדשנות מתפתח. מדובר במשרה חלקית וגמישה, עם אפשרות להשפעה אמיתית על קידום המחקר הקליני והאקדמי במחלקה.

תחומי אחריות:
כתיבה ועריכה של מאמרים מדעיים, סקירות ספרות ותקצירים לכנסים רפואיים.
סיוע ברישום והגשה של מאמרים לכתבי עת מדעיים.
זיהוי והנעה של רעיונות למחקרים חדשים בקרב צוות המחלקה.
איתור והגשה למקורות מימון תואמים (גראנטים, קולות קוראים).
תמיכה אדמיניסטרטיבית בסיסית בהליכי מחקר (ועדת הלסינקי, טבלאות נתונים, תכתובות).

דרישות:
השכלה אקדמית רלוונטית (עדיפות לתחום מדעי החיים/בריאות).
ניסיון קודם בכתיבה או עריכה מדעית חובה.
היכרות עם מבנה מאמרים אקדמיים, שיטות מחקר וכתבי עת רפואיים.
יכולת עבודה עצמאית, יוזמה ותקשורת טובה עם צוות רפואי.
עברית ואנגלית ברמה גבוהה מאוד חובה (כתיבה וקריאה).
ניסיון בגיוס גראנטים יתרון.

* חצי משרה שעות גמישות, שכר שעתי המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמה למשרה
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
מידע על תפקיד
אנליסטים עסקיים משלבים חוש עסקי עם כישורי ניתוח נתונים כדי לפרש מגמות נתונים ולספק תובנות עסקיות מעשיות. הם תומכים בתהליכי קבלת החלטות בין מחלקות. שליטה ב-SQL, Excel וכלי ויזואליזציה של נתונים היא חיונית. כישורי תקשורת חזקים ופתרון בעיות הם קריטיים.
קורסים והכשרות להגיע לתפקיד
מסלול הכשרה זה צמח מהשטח לנוכח הביקוש הגובר לאנליסטים בעלי יכולות טכניות גבוהות ובעלי ידע מעשי ופרקטי בעבודה עם טכנולוגיות מגוונות. הקורס וטכנולוגיות נוספות וכמו כן, היכרות עם Machine Learning. יש כיום כ850 משרות פתוחות בשוק והתפקיד מתאים לעבודה היברידית/מהבית.
קורס יסודות ניתוח נתונים זה מלמד אותך את הכלים הבסיסיים של מנתח נתונים.
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
היברידי
אשקלון
פורסם לפני 6 שעות
עמותת ידידי עתידים (ע"ר) פועלת לטובת מיצוי פוטנציאל ההון האנושי בפריפריה הגיאוגרפית והחברתית לצורך השתלבותו במרקם העשייה של החברה הישראלית, ...
מלאה
ראשון לציון
פורסם לפני 14 שעות
בניית תכנית עבודה לאנשי המכירות בשטחתיאום, ניהול ומעקב אחר פגישות גיוס עם ועדי בניינים ברחבי הארץסגירת מעגל הטיפול בלקוח – ...
מלאה
עפולה
פורסם לפני 14 שעות
רוצים/ות להיות חלק מקבוצה עוצמתית? אנחנו מחפשים אותך כדי להיות חלק מההצלחה!קבוצת אלקטרה מגייסת מתאם/ת אדמיניסטרציה לאלקטרה תעמלטיפול בתקשורת מול ...
מלאה
פתח תקווהראשון לציון
פורסם לפני 14 שעות
לחברה פיננסית מובילה דרוש/ה מפקח/ת מקצועי/ת בעל/ת ניסיון ניהולי ונכונות להשתלב בתפקיד משמעותי ודינמי. תיאור התפקיד: ניהול והובלת צוות סוכנים/יועצים ...
מלאה
נתניהראש העיןרעננהשוהם
פורסם לפני 14 שעות
מתן שירות אישי ומקצועי מלא ללקוחות עסקיים SMB מקצה לקצה, מטפלים בסלולאר, קוויניהול תיק לקוח- שירות, מכירה ושימורשימור אגרסיבי של ...
מלאה
אזור מרכז - גוש דןתל אביב
פורסם לפני 14 שעות
חברת BTB – Be The Bank מגייסת עורך/ת דין מתחיל/ה עם התמחות במקרקעין למחלקת לווים!*העבודה בסביבה צעירה, דינמית ומאתגרת בתחום ...
מלאה
אשדוד
פורסם לפני 15 שעות
לחברה המתמחה בפתרונות הצללה מתקדמים, דרוש/ה עובד/ת למחלקת מכירות ורכש. תיאור התפקיד:-מתן הצעות מחיר מותאמות אישית ללקוחות-ביצוע הזמנות רכש לאחר ...
מלאה
אריאלגבעת שמואלפתח תקווהראש העין
פורסם לפני 15 שעות
לחברה בתחום מוצרי מתנות ופתרונות מיתוג וקד"מ דרוש/ה פקיד/ת בק אופיס – לעבודה מהמשרד בלבד בראש העין. להכנת הצעות מחיר ...
משמרות
אזור מרכז - גוש דן
פורסם לפני 15 שעות
אוהב.ת לעבוד עם אנשים ולתת שירות מכל הלב? הצטרף.י לצוות משפחתי וחם בלב העשייה הסטודנטיאלית!התפקיד כולל: מתן מענה מהיר ואדיב ...
מלאה
חדרהנתניהרעננה
פורסם לפני 15 שעות
ניהול אדמיניסטרטיבי ואישי מקיף של לשכת היו"ר והמנכ"לתיאום וניהול יומנים מורכבים ורבי משתתפיםארגון ישיבות, הזמנת כיבוד ושתייה וניהול חדרי ישיבותמענה ...
מלאה
ירושלים והסביבה
פורסם לפני 15 שעות
הי, אנחנו עוגן. הצד החברתי של המטבע.גוף אשראי חברתי ללא מטרות רווח, הפועל מעל 30 שנה.אנחנו מאמינים בלתת אשראי (הלוואה) ...
הצגת משרות נוספות
שימו לב: זה טווח השכר הממוצע לסוג תפקיד בשוק רק המעסיק יקבע את השכר בפועל.
עדכון הכישורים שלך
להלן הכישורים הקיימים בפרופיל שלך. מומלץ להוסיף כישורים אשר דרושים למשרה או כישורים שלהערכתך רלוונטים לתפקיד.